וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות חרדים יידו אבנים ושרפו פחים בבית שמש

30.12.2011 / 0:01

מאות חרדים יצאו לרחובות בעיר שעלתה לאחרונה לכותרות במחאה על הארכת מעצרו של חברם שתקף השבוע צוות של חדשות ערוץ 10. כוחות משטרה נמצאים במקום, שלושה נעצרו

בית שמש ממשיכה לתסוס: מאות חרדים הבעירו אמש (חמישי) פחים במספר רחובות בעיר במחאה על הארכת מעצרו של משה פרידמן, שתקף השבוע צוות של חדשות ערוץ 10 שהגיע לסקר את הנעשה בעיר ומעצרו הוארך היום בעשרה ימים. החרדים גם יידו אבנים ושלושה מהם נעצרו עד כה, כולל אישה אחת. על פי הדיווחים מהשטח, העצורים צעקו לעבר השוטרים "נאצים" ובשל כך נעצרו. כוחות של משטרת מחוז ירושלים הצליחו לאחר כשעה של התפרעויות לפנות את הרחובות והם נמצאים במקום.

מעצרו של פרידמן הוארך כאמור בעשרה ימים, לאחר שתקף את צוות ערוץ 10 ואת הממונה על תחום החינוך בעיריית בית שמש, ולפני שלושה חודשים ירק לעבר כתבת גלי צה"ל, טל יחזקאלי ואף כינה אותה "שיקסע".

השופט אביטל חן אמנם האריך את מעצרו של פרידמן, אך קבע כי תופעת הדרת הנשים איננה "מכת מדינה, למרות שהיא מובלטת מאוד בתקשורת". השופט כתב שיש להתייחס להתנכלות ליחזקאלי בנפרד מאירוע התקיפה של הממונה על החינוך בבית שמש, שכן מדובר בשני מקרי תקיפה נפרדים בפרק זמן קצר יחסית.

(עדכון אחרון - 21:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully