וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראש הממשלה נתניהו תומך בחוק להשקטת המסגדים"

לפי הדיווח ב"הארץ", ראש הממשלה הביע תמיכה בהצעת החוק של ח"כ אנסטסיה מיכאלי, הקובעת כי ייאסר שימוש במערכות כריזה בבתי תפילה. "לא צריך להיות יותר ליברלים מאירופה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תומך ב"חוק המסגדים" שיזמה ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו), כך דיווח הבוקר (שני) עיתון "הארץ". לפי הדיווח, במהלך ישיבת "שרינו" אתמול, נתניהו חשף את תמיכתו בחוק ואף ניסה לשכנע את שאר שרי הליכוד להצביע בעד החוק. נתניהו אמר במהלך הישיבה: "לא צריך להיות יותר ליברלים מאירופה".

בעקבות לחץ של השרים לימור לבנת, דן מרידור ומיכאל איתן שהביעו התנגדות נחרצת לחוק, החליט נתניהו להודיע על עיכוב הדיון בעניין בוועדת השרים לחקיקה. שרים שהשתתפו בדיון סיפרו ל"הארץ" על הוויכוח שהתנהל בנושא בישיבה. "קיבלתי הרבה פניות מאנשים שהרעש מהמסגדים מציק להם", אמר נתניהו, "בכל מדינות אירופה יש את הבעיה הזו והם יודעים לטפל בזה. בבלגיה זה לגיטימי, בצרפת זה לגיטימי, למה אצלנו זה לא לגיטימי?"

לפי הצעת החוק של ח"כ מיכאלי, ייאסר השימוש במערכות כריזה בבתי תפילה על מנת לקרוא למתפללים. מיכאלי מצדה טוענת כי החוק מכוון לבתי כנסת, מסגדים וכנסיות כאחד, אולם רק במסגדים נעשה שימוש ברמקולים על מנת לקרוא למתפללים בתפילה.

בלשכת נתניהו אמרו בתגובה כי "ראש הממשלה ביקש לבדוק אם אכיפת החוק הקיים תפתור את מטרדי הרעש שפוגעים באיכות החיים של אזרחים רבים בישראל. ראש הממשלה מכוון את דבריו לכל מטרד רעש לא חוקי מכל מקור שהוא".

עוד בנושא:

"חוק השתקת המסגדים" מעורר זעם: "ליברמן מאפיונר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully