וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לנער ברשת - וביצע עבירות מין בילדות

11.12.2011 / 12:48

החשוד נעצר לפני כשבוע בחשד שביצע מעשים מגונים והטרדה מינית של קטינות ברשת האינטרנט לאחר ששידל אותן לבצע מעשים מיניים מול מצלמת המחשב ואף אנס את אחת הילדות אותה הזמין לביתו

תושב המרכז בן 51, נעצר לפני כשבוע בחשד לביצוע מעשים מגונים, ביצוע מעשים מגונים בפומבי, הטרדה מינית של קטינות, ואף אונס של אחת הקטינות, זאת לאחר שנחשד ששידל ילדות לבצע בפניו מעשים מיניים דרך מצלמת האינטרנט. חוקרי המפלג לחקירות פשעי מחשב ביחידת להב 433 של המשטרה חושדים כי החשוד יצר קשר עם ילדות בנות 12-14 ברשתות חברתיות דוגמת "פייסבוק" ו"מקושרים", לאחר שהזדהה כנער בן 15 והשתמש בתמונה מזוייפת ובשם הבדוי – "בן".

על פי החשד, הוא שידל את הקטינות לבצע בגופן מעשים בעלי אופי מיני מול מצלמת אינטרנט, וכן איים על הקטינות שאם לא ישתפו אתו פעולה, יחשוף פרטים אינטימיים אודותיהן בפני הוריהן. באחד המקרים הוא אף חשוד כי הזמין את אחת הילדות לביתו, שם אנס אותה. ביום שלישי שעבר הוארך מעצרו בשישה ימים, והיום הוא הובא להארכת מעצרו בשנית בבית משפט השלום בראשון לציון ומעצרו הוארך בחמישה ימים.

החקירה התחילה לפני מספר שבועות בעקבות תלונה של אב מאזור המרכז שהבחין בשינויים בהתנהגותה של בתו בת ה-12. בין השאר שם לב האב כי הילדה מסתגרת הרבה בחדרה, משוחחת בפרטיות במחשב ונראית מוטרדת. האב המודאג בדק וגילה שהיא מנהלת ברשת "פייסבוק" שיחות בעלות אופי מיני בוטה עם נער בן 15 העונה לשם "בן". בפרופיל של "בן" אף הופיעו תמונות של נער צעיר ונאה.

לאחר עשרה ימי איתרו חוקרי להב 433 את החשוד, שעומד מאחורי הפרופיל "בן". הוא נעצר ביום שלישי שעבר ובחיפוש שנערך בביתו הוחרם המחשב האישי שלו. בחקירתו הודה החשוד בחלק מהעבירות המיוחסות לו. למרות שהמעשים המיוחסים לו התבצעו דרך האינטרנט, המשטרה מייחסת לו סעיפים של מעשה מגונה, מעשה מגונה בפומבי והטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15. עוד מייחסת לו המשטרה חשדות נוספות, לרבות אונס וסחיטה באיומים.

עוד באותו נושא:
רופא ילדים הורשע בהחזקת סרטי פדופיליה ופרסומם
נתפס האוסף הפדופילי הגדול בארה"ב: "תמונות של תינוקות"
אישום: תושב בני ברק ביצע מעשי סדום בנערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully