וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 8 הביך את בכמן: "אמי לסבית ולא צריכה תיקון"

המתמודדת הרפובליקנית לנשיאות, שבבעלותה קליניקה ל"השבה למוטב" של הומוסקסואלים, חוותה רגע מביך מול המצלמות כשאלייז'ה הקטן ניגש אליה בצפון קרוליינה ואמר לו מה דעתו בנדון

רויטרס

(צילום: רויטרס, יוטיוב; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

עוד מבוכה למישל בכמן: חברת הקונגרס השמרנית, המתמודדת על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, חוותה כמה רגעים מביכים במהלך הקמפיין שלה (בין היתר קראה לפני מספר ימים לפנות את השגרירות האמריקאית מטהרן - זו שאינה קיימת מאז 1979), אך רגע מביך במיוחד התרחש השבוע עם הגיעה לדרום קרוליינה, כדי לחתום על ספרה החדש, "לב האמונה".

האירוע התרחש מול המצלמות. אל בכמן התקרב ילד בן שמונה, מעט מבויש, ולשאלתה של חברת הקונגרס השיב כי שנמו אלייז'ה. "היה משהו שרצית לומר?", דחקה בו, וביקשה ממנו להתקרב אליה. "פשוט תגיד את זה, קדימה", האיצה גם אמו של אלייז'ה, שלוחש לבסוף על אוזנה של בכמן: "אמא שלי לסבית, אבל היא לא צריכה שום תיקון".

את ההלם על פניה של בכמן אין צורך להסביר. הפוליטיקאית ממינסוטה, שמתנגדת נחרצות למתן זכויות להומוסקסואלים ולסביות ולנישואים חד מיניים, התבטאה לא פעם בעבר בחריפות כלפי חברי הקהילה, והיא ובעלה אף מנהלים קליניקה, בה הם לכאורה משיבים הומוסקסואלים "למוטב".

רק בשבוע שעבר שטחה בכמן את דעותיה השנויות במחלוקת במפגש עם סטודנטים במדינתה, ואף התעמתה עם סטודנטית שניסתה לחלוק על דבריה, כשהיא מסבירה שוב ושוב שהסיבה לכך שלא ניתן להתיר נישואים חד-מיניים היא ש"זה החוק". תיעוד הדברים כבר גרף מאות אלפי צפיות ברשת. בסקרים האחרונים שבפורסמו בארה"ב ממוקמת בכמן במקום הרביעי מתוך ששת המועמדים שנותרו במרוץ במפלגה, עם אחוזי תמיכה בודדים, והפרשנים לא צופים שהיא תצליח לקרוא תיגר על שני המועמדים המובילים - מיט רומני וניוט גינגריץ'.

עוד על המרוץ הרפובליקני לנשיאות:
הנדנדה הרפובליקנית נמשכת: כעת גינגריץ' מוביל
מועמדים רפובליקנים הביעו תמיכה בתקיפת אירן
"אופס": צפו בריק פרי משפיל עצמו בשידור חי
גם לקיין יש "אופס": "דברים מתערבבים לי בראש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully