וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שוטר מנהריה הזמין רצח בעלה של אהובתו

קובי מנדל

5.12.2011 / 20:30

מח"ש הגישה כתב אישום נגד השוטר אבנר אברהם בגין ניסיון להוציא לפועל התנקשות בבעל של אישה איתה ניהל רומן תמורת 50,000 שקלים. האישה התגרשה מבעלה ומשפחתו איימה על חייו של השוטר

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד)

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד השוטר אבנר אברהם בן 43 מנהריה, בגין ניסיון רצח בעלה של אישה איתה ניהל רומן. אברהם מואשם גם בסעיפים של מרמה והפרת אמונים. על פי כתב האישום, שהגישו נציגי המחלקה לחקירת שוטרים, בשנת 2009, בעת שכיהן אברהם כרכז המודיעין בתחנת שפרעם, הוא הכיר בת מיעוטים נשואה מאחד הכפרים בגליל המערבי. בין השניים התפתח קשר רומנטי, ובהמשך התגרשה האישה מבעלה, והיא ואברהם עברו להתגורר ביחד. על רקע הרומן, נוצרה מתיחות בין השוטר לבין בני משפחתו של בעלה של האישה, בעקבותיה הוכרז אברהם על ידי משטרת ישראל כמאוים. בחודש אוגוסט 2010 פנה השוטר לאדם בשם עומאר, וביקש ממנו להתנקש בבעלה של האישה באמצעות אדם אחר.

מכתב האישום עולה כי אברהם פנה לעומאר, אותו הכיר במסגרת עבודתו כרכז המודיעין במשטרה, וביקש לפגוש אותו. בפגישה אמר לו אברהם ש"יעזוב את המשטרה בצד", וביקש שיסייע לו בתור חבר להוציא לפועל את ההתנקשות. אברהם אמר לעומאר בפגישתם כי הוא מודע למצבו הכלכלי הקשה ואמר לו כי בכוונתו לשלם לו עבור ביצוע ההתנקשות, אולם עומאר סירב לעשות כן. מספר ימים לאחר מכן, אברהם ביקש ממנו בשנית לבצע את ההתנקשות לאור האיומים על חייו, ואמר לעומאר כי אם יסרב, ימצא אדם אחר במקומו שיבצע את המעשה. בתמורה לביצוע ההתנקשות, הציע השוטר לשלם לעומאר סכום של 50,000 שקלים.

בחודש נובמבר 2010, ימים ספורים לפני חג הקורבן, ביקש אברהם מעומאר לפגוש אותו שוב בדחיפות. במהלך הפגישה שאל השוטר את עומר בנוגע למצבו הכלכלי ואמר לו: "יא חמר, אני רוצה לעזור לך, הילדים שלך צריכים בגדים, אתה תעזור לי ואני אעזור לך", כך על פי כתב האישום. אברהם הוציא מכיסו סכום של 14,000 שקלים ואמר לעומאר שמדובר בכסף לקניית אקדח, היות והוא מודע לעלות אקדח ב"שוק", והוסיף כי את היתרה ייקח לעצמו. כמו כן, סיכמו השניים כי לאחר רכישת האקדח, עומאר יעדכן את אברהם אם ההתנקשות תבוצע על ידו או על ידי אדם אחר מטעמו, וכן יודיע לו יום לפני ביצוע ההתנקשות. מכתב האישום עולה כי עומאר הציג בפני אברהם מצג כוזב כי בכוונתו לבצע את ההתנקשות, אולם הוא כלל לא התכוון לעשות זאת והשתמש בכסף לצרכיו, וכאשר הבין אברהם כי אין בכוונתו לבצע את ההתנקשות, ניסה להשיג את כספו בחזרה.

בנוסף, מואשם אברהם, לצד נאשם נוסף בשם אחמד טאהא, בעבירות נשק שונות. השוטר אברהם מואשם בהחזקת רימון גז ותחמושת בביתו, וכן בכך שבחודש אוקטובר האחרון הוא נמנע מלדווח על אירוע בו טאהא, שהוא עבריין המוכר למשטרה באזור, ביקש ממנו את אקדחו. נציגי מח"ש ביקשו לעצור את השוטר עד לתום ההליכים נגדו. בבקשה צויין כי בידי התביעה הודאתו המפורטת של השוטר על עיקר עובדות כתב האישום, לרבות על תשלום הכסף לעומאר לצורך ביצוע ההתנקשות. עורכת דינו של אברהם, תמי אולמן, מסרה לוואלה! חדשות כי עליה ללמוד את חומר החקירה וביקשה דחייה של שבועיים. מעצרו של אברהם הוארך עד ל-18 בדצמבר.

עוד באותו נושא:
הוארך מעצר השוטר הוותיק החשוד שהזמין רצח זוגתו
חשד: שוטר גנב כלי נשק מצה"ל ומכר לעבריינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully