ארה"ב: מגישה אמרה ש"אין סנטה" - ואולצה להתנצל

רק באמריקה: רובין רובינסון, מגישה בחדשות "פוקס" המקומיות בשיקגו, העזה לכפור בקיומו של סנטה קלאוס - בשידור חי. התגובות הנזעמות לא איחרו לבוא, ולמחרת היום היא התנצלה באריכות

אין יותר אמריקה מזה: רובין רובינסון, מגישה בחדשות המקומיות של רשת "פוקס" בשיקגו, נאלצה בשבוע שעבר להתנצל ארוכות בפני הצופים, לאחר שהעזה להכריז באופן מפורש ובשידור חי, כי סנטה קלאוס - אותו זקן חביב ולבוש אדום-לבן, שלפי המסורת משתלשל דרך הארובה ומחלק מתנות לילדים בליל חג המולד - אינו קיים באמת.

את "דברי הכפירה" אמרה רובינסון ביום שלישי שעבר, בתום שידורה של כתבה שעסקה בקניית מתנות לחג המולד בתקופה של משבר כלכלי, והציעה דרכים להסביר לילדים שסנטה אינו יכול להביא להם את כל המטרות היקרות שהם מבקשים. "תפסיק לשכנע את הילדים שלך שסנטה הוא סנטה", אמרה רובינסון למגיש שלצדה עם סיום שידור הכתבה. "זו הסיבה שיש להם ציפיות כה גבוהות - הם יודעים שאתה לא יכול לעמוד בזה, אז הם הולכים לבקש מאיזה איש עם חליפה אדומה. אין שום סנטה!". המגיש ניסה למחות, אך רובינסון עמדה על שלה ואף חזרה על הדברים: "מרגע שהם יכולים לדבר - אין שום סנטה!". את הסצינה המוזרה חותם מגיש פינת הספורט באולפן, שנוזף ברובינסון: "אל תהרסי לי! אני ביקשתי מכונית מזראטי לחג".

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

לכתבה המלאה

צפו ב"דברי הכפירה" המקוריים (החל מדקה 2:46):

אלא שבכך, מסתבר, רק החלה הסאגה. התלונות נערמו במהירות בתיבת הדואר של הרשת, ולמחרת היום התייצבה אותה רובינסון באולפן - והתנצלה קבל עם ועדה, ובאריכות, על האמירה האומללה. לפני שהחלה בהתנצלות, הבהירה רובינסון כי "כדי שלא נחזור על אותה טעות פעמיים, הנה אזהרה: אנחנו הולכים לדבר שוב על סנטה קלאוס, אז ייתכן שתעדיפו שילדיכם יעזבו עכשיו את החדר - שזה מה שהיינו צריכים לומר אתמול".

הכאה על חטא באולפן - ההתנצלות:

לאחר האזהרה החלה רובינסון בנאום הגובל בהשפלה עצמית, שבו התנצלה על כך שנהגה ב"רשלנות וחוסר רגישות". לדבריה, "כל כך הרבה ילדים לא זוכים יותר להיות ילדים... אז עבור אלו שעדיין יכולים לחוות את הפלא והקסם של חג המולד, לעולם לא הייתי רוצה להרוס זאת באופן מכוון. אני מתנצלת בכנות!".

לאחר מכן הקריאה בזו אחר זו שורת תגובות נזעמות שכתבו צופי הרשת בעמוד הפייסבוק שלה, כולל כמה שתוקפות אותה באופן אישי. "רובין, מי את שתחליטי עבור הילדים של כולנו במה להאמין?", צוטטה צופה אחת. "אם הייתי יודע שהיא הולכת להגיד משהו כל כך לא מקצועי, הייתי סוגרת את הטלוויזיה", כתבה אחרת. מנגד, הובאו גם כמה תגובות שדווקא צידדו בעמדתה של רובינסון, ובהן זו: "אם הילדים שלכם מספיק בוגרים כדי לצפות בחדשות - ובהן דיווחים על רצח, התעללות, שחיתות וכו' - אז הם גם מספיק בוגרים כדי לגלות שהבחור בחליפה האדומה הוא דמיוני".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully