וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיישה קדאפי לא מוותרת: "אבא לא עזב, הוא בתוכנו"

ממקום מושבה באלג'יריה מנסה בתו של שליט לוב המנוח להתקומם נגד השלטון החדש. המסר ללובים: "אל תשכחו את הפקודות של אבא שלכם שדוחק בכם להמשיך להילחם"

רק לפני קצת יותר מחודש דיווחו המורדים בלוב כי מועמר קדאפי נהרג. אולם נראה כי במשפחתו של הרודן ששלט בלוב במשך 42 שנה, יש עדיין כאלה שסבורים שהקרב לא תם. עיישה קדאפי, בתו של השליט שסיים את חייו בלינץ' אכזרי, פרסמה בימים האחרונים הודעה מוקלטת, בה קראה למרוד נגד השלטון החדש בלוב - מועצת המורדים הזמנית.

עיישה, שנמלטה ערב המהפכה לאלג'יריה, קראה בהודעה מוקלטת שפורסמה בערוץ הטלוויזיה הסורי "א-ראי", המזוהה עם השלטון הישן בטריפולי, לפעול לחידוש הקרבות מול "הממשלה שבאה עם מטוסים של נאט"ו". בהודעה המוקלטת שפורסמה בתום 40 ימי אבל על מותו של אביה, אמרה עיישה כי "אבא שלי לא עזב, הוא תמיד בתוכנו. אל תשכחו את הפקודות של אבא שלכם שדוחק בכם להמשיך להילחם, גם אם הקול שלו כבר לא נשמע".

ההקלטה בערוץ הטלוויזיה הסורי מעמידה את עיישה בבעיה מכיוון שבהסכם עם הממשל באלג'יר, נאסר על בני משפחת קדאפי להשמיע הצהרות פומביות. בשל כך, עלולה עיישה לאבד את מעמדה כ"פליטה הומניטרית". עוד לפני שאביה נהרג, הוזהרה עיישה בנסיבות דומות. בסוף חודש ספטמבר הורתה ממשלת אלג'יריה למשפחת קדאפי לחדול מהצהרות פוליטיות, לאחר שעיישה הביעה את זעמה על הממשלה החדשה בלוב וטענה כי אביה עדיין נאבק על השלטון.

כחודשיים לפני שמועמר קדאפי חוסל, העניקה לו בתו עיישה קצת נחת, לאחר שילדה לו נכדה נוספת באלג'יריה. הלידה נערכה כיממה לאחר שעיישה נמלטה למדינה השכנה יחד עם אשתו של מועמר קדאפי ספיה ועם עוד שניים מבניו - מוחמד וחניבעל.

עוד בנושא:
חודשיים לפני הלינץ': נכד נולד לקדאפי באלג'יריה
הדיווח על ההימלטות של עיישה ושאר בני המשפחה
תיעוד: מועמר קדאפי בשניות האחרונות של חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully