וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין מאשים: מדינות זרות בוחשות בבחירות ברוסיה

ראש ממשלת רוסיה הודיע רשמית כי הוא מקבל עליו את מועמדות מפלגת השלטון לנשיאות לקראת הבחירות הקרובות, וניצל את ההזדמנות כדי לשגר האשמות חריפות כלפי מדינות המערב

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: אמיר קוטיגרו)

ראש ממשלת רוסיה, ולדימיר פוטין, הודיע הבוקר (ראשון) רשמית כי הוא מקבל עליו את מועמדות מפלגתו, מפלגת השלטון "רוסיה אחת", לנשיאות - לקראת הבחירות שיתקיימו במרץ הקרוב. בכך אישר את ההחלטה שעליה הודיע כבר לפני כחודשיים. את המעמד ניצל כדי להטיח האשמה קשה: לדבריו, "מדינות זרות" (שלא נקב בשמן) מנסות להשפיע על הבחירות לנשיאות, כמו גם על הבחירות לפרלמנט הרוסי, ה"דו?מה", שייערכו ביום ראשון הבא.

"אנחנו יודעים שבימים אלו, נציגים של מדינות זרות אוספים את אלו שהם משלמים להם כסף, הקרואים 'מקבלי מענקים', ומנחים אותם כיצד לפעול ולהשפיע על מערכת הבחירות", אמר פוטין. לדבריו, מאמצים אלו אינם אלא "ברכה לבטלה, כסף הנזרק כנגד הרוח - ראשית, משום שיהודה איש קריות אינו הדמות המקראית האהודה בארצנו (רמז לבוגדים), ושנית, משום שעדיף להם להשתמש בכסף הזה כדי לשלם את חובותיהם (רמז לארה"ב ולאירופה), ולהפסיק לנסות ולהנהיג מדיניות כלכלית לא מועילה ויקרה".

פוטין נחשב למועמד המוביל והכמעט בטוח לנצח בבחירות לנשיאות, וצפוי גם כי מפלגתו תשמור בעוד שבוע על הרוב המוחלט שלה בפרלמנט. עם זאת, שיעור התמיכה בפוטין ירד בשנה האחרונה, משיעור אסטורונומי של 77% ל-61% "בלבד", ובשבוע שעבר אף חווה רגע של מבוכה, כשאלפי אנשים שרקו לו בוז כשהופיע בתחרות לחימה משולבת במוסקבה.

עוד מעלילות ולדימיר פוטין:
צפו: למה קהל הלחימה המשולבת שרק בוז לפוטין?
מסמכים: פוטין נהג להכות את אשתו ולבגוד בה
פוטין הודף הביקורת: "לאזרח תמיד יש בחירה"
התרמית הימית של פוטין צפה - ונפלטה ליבשה
באגרוף ברזל: התיאטרון הדמוקרטי של פוטין

ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין נואם בכנס מפלגת "רוסיה אחת" מוסקבה, 27 בנובמבר 2011. רויטרס
"עדיף להם להשתמש בכסף הזה כדי לשלם את חובותיהם". פוטין נואם היום בוועידת המפלגה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully