וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרת הזיכרון ליצחק רבין נדחתה בשל מזג האוויר

עקב התחזית הצפויה בסוף השבוע, הודיעו היום המארגנים כי העצרת השנתית בכיכר רבין - תידחה. זו השנה הראשונה בה העצרת הייתה צפויה להתקיים בזכות יוזמה פרטית. מועד חדש טרם נמסר

מארגני העצרת המרכזית לציון רצח ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין, הודיעו היום (רביעי) כי העצרת תידחה על רקע מזג האוויר הצפוי בימים הקרובים ובסוף השבוע. "מזג האוויר הצפוי לא יאפשר את ההכנות הנדרשות לשם קיומה של העצרת", נמסר מהמארגנים.

עצרת רבין - כותרות אחרונות
העצרת לזכר רבין לא תבוטל בזכות יוזמה פרטית
ישי לוי ואביב גפן בעצרת לזכר יצחק רבין

בתחילה החליטה משפחת רבין כי העצרת לא תתקיים השנה, עד אשר הודיעה עמותת "הארבעה בנובמבר" כי העצרת תתקיים גם 16 שנה לאחר הרצח. היוזמה הפרטית לקיום העצרת לקחה בחשבון את התחייבותה של עיריית תל אביב לסיים את השיפוצים בכיכר עד למוצאי השבת הקרובה, ה-5 בנובמבר.

העצרת המרכזית לציון 15 שנה לרצח רה"מ יצחק רבין. טל אנגלנדר
עצרת הזיכרון בשנה שעברה/טל אנגלנדר

מפיק האירוע ואחד ממארגניה המובילים, חמי סל, אמר באותה העת כי "הקמנו את העמותה, והפקנו את העצרת, כי לא ייתכן שראש ממשלה נרצח לפני 16 שנים בישראל ולא נציין זאת", סל גם הוסיף כי העצרת הקרובה צפויה להיות "גדולה יותר מבשנים עברו".

בהמשך פורסמה רשימת האמנים שהיו אמורים לקחת חלק ולהופיע בעצרת, כאשר לדברי המארגנים "לא היה אמן שפנינו אליו וסירב להגיע". בין היתר אישרו השתתפותם אביב גפן, ישי לוי, אברהם טל, דני סנדרסון, קרן פלס, מארינה מקסימיליאן בלומין, מאור כהן, מירי אלוני, ארז לב ארי והגרובטרון. לדברי המארגנים, אמנים רבים נוספים הביעו רצונם להופיע בעצרת, אך בשל כמות גבוהה של משתתפים, נבצר מהמארגנים לצרף את כולם לרשימת המופיעים. אך כאמור, בשל תחזית מזג האוויר אולצו המארגנים להודיע על ביטול העצרת במועדה המתוכנן. הודעה על מועד חדש לקיום העצרת – טרם נמסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully