וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קיבלה הצעת נישואין, התעלפה והתמוטטה

הסרטון זכה כבר למאות אלפי צפיות ביוטיוב: אמריקאי בן 24 כרע ברך מול חברתו בת ה-20 ושלף טבעת - והיא הגיבה בהתרסקות מהדהדת. אחרי רבע שעה, כשהתאוששה, הציע שוב. איך הגיבה הפעם?

כשקמרון המפליט בן ה-24 ביקש את ידה של חברתו בת ה-20, בריטני הילרד, הוא לא תיאר לעצמו מה הדבר הבא שיתרחש - ובטח שלא תיאר לעצמו שעוד מאות אלפי בני אדם יצפו בסצינה שבאה לאחר מכן. הילרד הנרגשת התעלפה והתמוטטה למראה הטבעת, אל מול חבריהם המשתאים של בני הזוג.

האירוע, שתועד בסרטון שהעלתה לאחר מכן הילרד עצמה ליוטיוב, התרחש בספטמבר האחרון, שנה לאחר שהשניים החלו לצאת יחד. המפליט ערך מסיבת הפתעה ליום הולדתה של הילרד בהשתתפות כמה מחבריהם, אליה הוביל את חברתו כשעיניה מכוסות. היא הופתעה למראה החברים בין שולחנות הפיקניק, אך הפתעתה גברה שבעתיים כשחברה כרע לפניה ברך, טבעת בידו.

הסרטון שהועלה ליוטיוב הפך לוויראלי בימים האחרונים וזכה כבר למאות אלפי צפיות, והבוקר (שלישי) אף זכה לככב בתוכנית הבוקר "טודיי" של רשת NBC, שם סיפר המפליט כי כ-15 דקות לאחר ההתעלפות, התאוששה בריטני, והוא מיהר להציע לה נישואים שוב. הפעם, היא אמרה "כן".

"זה פשוט משוגע", כתבה הילרד לאחר מכן בפייסבוק. "באמת לא ציפיתי לכל זה. אני המומה". מתחת לסרטון שהעלתה ליוטיוב, היא כתבה: "יש לי את הארוס הכי טוב בעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully