וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטפלת התעללה בקשישה ומנעה ממנה מזון

1.11.2011 / 20:51

על פי החשד, המטפלת, עובדת זרה מהפיליפינים, נהגה להכות את הקשישה. בני משפחתה הבחינו בסימנים הכחולים על גופה, אולם המטפלת הכחישה ואמרה כי היא נפלה. מעצרה הוארך עד מחר

עובדת זרה מהפיליפינים נעצרה אתמול (שני) בנתניה בחשד שהכתה קשישה בה היא מטפלת, ואף מנעה ממנה מזון. בית משפט השלום בנתניה האריך את מעצרה של המטפלת עד מחר והתיק הועבר לעיון הפרקליטות.

לפני חמישה חודשים הורע מצבה הבריאותי של הקשישה, תושבת נתניה בת 83, וילדיה שכרו עבורה את העובדת, אזרחית הפיליפינים בת 34, על מנת שתסעד אותה ותטפל בעבודות הבית. לאחר זמן מה הבחינה בתה של הקשישה בסימנים כחולים על גופה של אמה. היא שאלה את המטפלת לפשרם, אולם זאת סיפרה לה כי הסימנים נגרמו כתוצאה מנפילה.

חשדם של בני המשפחה התעורר, והם המשיכו לעקוב אחר שלומה של האם. בסופו של דבר, התלוננה הקשישה בעצמה בפניהם כי המטפלת מתעללת בה, מכה אותה ואף מחביאה מפניה אוכל. "ראינו סימנים כחולים על הידיים", סיפרה בתה של האישה לוואלה! חדשות. "אמי הייתה מוזנחת, אחרי ימים ללא אוכל".

"שלחתי חברה, שמטפלת בקשישים, שתראה אותה, והיא מצאה את אמי במצב קשה מאוד וקבעה כי היא עברה התעללות. בשלב הזה הבנו שאנחנו חייבים לערב את המשטרה", הוסיפה הבת. בני המשפחה פיטרו את המטפלת והגישו תלונה למשטרת נתניה, שעצרה את העובדת.

עוד בנושא:
חשד: המטפל שרצח קשישה בכפר סבא גם בעל אותה
עובדת זרה מהודו חשודה בהתעללות בקשישה
שנת מאסר לאחות שהתעללה בקשישה חסרת ישע

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully