וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה אצל ג'יי לנו: "מות קדאפי - מסר לרודנים"

26.10.2011 / 10:50

במהלך סיור בחוף המערבי עצר הנשיא באולפן תוכנית "הלילה", התייחס לסופו של שליט לוב והתבדח עם המנחה על המרוץ למועמדות לנשיאות בין יריביו הרפובליקנים: "אחכה שהשבט יאמר את דברו"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

נשיא ארצות הברית ברק אובמה ערך הלילה (רביעי) עצירה במסעו בחוף המערבי, והתארח בתוכנית הלייט-נייט הפופולרית של ג'יי לנו, "הלילה". לנו לא בזבז זמן רב, ודרש את התייחסות הנשיא לנושא הבוער על סדר היום בימים האחרונים - הריגתו של שליט לוב, מועמר קדאפי. "ובכן, מדובר באדם שבמשך 40 שנה הטיל טרור על ארצו ותמך בטרור", אמר אובמה. "הייתה לו הזדמנות, במהלך האביב הערבי, סוף סוף לשחרר את אחיזתו בשלטון, ולעבור לדמוקרטיה. נתנו לו הזדמנות גדולה, והוא לא עשה זאת".

ברק אובמה מתארח בתוכנית של ג'יי לנו ב-NBC, 25 באוקטובר 2011. רויטרס
"הרפובליקנים? שהם יצמצמו לאחד או שניים, אני אתחיל לשים לזה לב"/רויטרס

"כמובן, אתה אף פעם לא נהנה לראות מישהו מסיים את חייו כפי שהוא סיים", הוסיף הנשיא, "אבל אני חושב שזה ללא ספק שולח מסר חזק מסביב לעולם לדיקטטורים, שהעמים מייחלים להיות חופשיים, ושהם צריכים לכבד זכויות אדם ואת השאיפות האוניברסליות של העמים".

ברק אובמה מתארח בתוכנית של ג'יי לנו ב-NBC, 25 באוקטובר 2011. רויטרס
"כמובן, אתה אף פעם לא נהנה לראות מישהו מסיים את חייו כפי שקדאפי סיים"/רויטרס

לנו לא שכח לעקוץ את אובמה על מצבו הרעוע בסקרים, שנה לפני הבחירות הבאות, אך מנגד, הנשיא לא פיספס את ההזדמנות ללעוג ליריביו הרפובליקנים, וזכה לתשואות על השימוש בידע מעולם הריאליטי בטלוויזיה: כשנשאל אם צפה בעימותים בין המועמדים הרפובליקנים, השיב כי "אני הולך לחכות עד שהשבט יאמר את דברו. אחרי שהם יצמצמו לאחד או שניים, אני אתחיל לשים לזה לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully