וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות במצרים: חוסני מובארק מת מוות קליני

ניר יהב

26.10.2011 / 2:34

ידיעות על כך שבריאותו של נשיא מצרים לשעבר הולכת ומידרדרת מעסיקות את התקשורת במצרים. באל ערביה דווח כי ליבו פסק לפעום. בית החולים בו הוא מאושפז הכחיש הדיווחים על מוות קליני

האם בריאותו של נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק הולכת ומידרדרת? בימים האחרונים נפוצו במצרים שמועות רבות לפיהן הנשיא לשעבר מת מוות קליני, אלא שלמרות שבית החולים שבו הוא מאושפז הכחיש את הדיווחים, במצרים ממשיכים לעסוק בהרחבה במצבו הבריאותי של מובארק. באתר "אל ערביה" דווח אתמול (שלישי) כי קרדיולוגים, נוירולוגים ונוירוכירורגים נמצאים כל הזמן בסביבת חדרו של מובארק במרכז הרפואי העולמי בקהיר, שם הוא מאושפז, וכי "הם אינם עוזבים את המקום". לפי הדיווח, בית החולים ערך אתמול צילום למוחו של מובארק וליבו אף פסק מלפעום מספר פעמים.

העיתון המצרי "א-תחריר" דיווח אתמול מפי גורמים רפואיים כי באחרונה התגלה וירוס במוחו של מובארק, אולם עד כה לא ברור באיזה וירוס מדובר. "בקרוב נפרסם את הדו"ח הרפואי על מצבו הבריאותי של מובארק, וזאת לאחר שנסיים לבצע את כל הבדיקות", הוסיפו.

מוסטפא בכרי, עורך העיתון המצרי "אל-אוסבוע", אמר שלשום ל"אל-ערביה" כי עד עכשיו אין שום גורם רשמי שמכחיש או מאשר את הדיווחים על בריאותו של מובארק. בכרי גילה עוד כי רעייתו של מובארק, סוזאן, הגיעה שלשום במפתיע לביקור אצל שני בניה, עלא וגמאל, הנמצאים בבית הכלא "טרה" שליד קהיר כשהיא לבושה בבגדים שחורים. "גורמי השלטון שומרים על סודיות מוחלטת ובלתי ברורה בכל הנוגע לבריאות מובארק", הוסיף. אתר "אל-ערביה" גילה עוד כי "עלא וגמאל פרצו בבכי כשראו את אימם בבגדים שחורים".

לעומת זאת, עורך העיתון "אל-יום א-סאבע" טען בראיון לרשת טלוויזיה מצרית כי כל הדיווחים על מובארק הם שמועות בלבד וכי הנשיא לשעבר חי, על אף שבזמן האחרון הוא עמד בפני מספר בעיות בריאותיות.

בתחילת החודש שעבר, גורם בכיר בבית החולים בקהיר שבו מאושפז מובארק אמר לעיתון המצרי "אל אהראם" כי מצבו הבריאותי של מובארק "עדיין יציב", אולם מצבו הנפשי רעוע בעקבות הדיון השלישי במשפטו. הגורם הוסיף כי מצבו הנפשי הידרדר מאד באופן כללי מאז החל משפטו.

עוד באותו נושא:
מהומה במשפט מובארק: הדיון הופסק לאחר חצי שעה
בקשתו האחרונה: מובארק ביקש להיקבר לצד נכדו
העיתונות הערבית: "מובארק בכלוב - רגע מכונן"

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully