וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענה חדשה נגד שטראוס-קאהן: קשור לרשת זנות

רק לפני 3 ימים נסגר תיק האונס השני נגד מי שהיה עד זה מכבר המועמד המוביל לנשיאות צרפת - וכבר הוא צפוי להיחקר שוב, הפעם בחשד שהיה לקוח של רשת ש"ייבאה" נערות ליווי מבלגיה

לא חלפו אלא מספר ימים מאז הודיעה הפרקליטות בצרפת על סגירת תיק האונס נגד דומיניק שטראוס-קאהן, יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר ועד לאחרונה מועמד מוביל לנשיאות מטעם המפלגה הסוציאליסטית - וכבר משתרבב שמו לפרשת עבירות מין חדשה, שלישית השנה.

על פי דיווחים היום (ראשון) בתקשורת הצרפתית, שמו של שטראוס-קאהן עלה במסגרת חקירה משטרתית בעניין רשת נערות ליווי שפעלה בעיר ליל שבצפון המדינה. שטראוס-קאהן מיהר להכחיש את הדיווחים, ואמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הוא מעוניין להציג את גרסתו בנושא בבית משפט "בהקדם האפשרי", כדי לטהר את שמו אל מול "הרמיזות הזדוניות".

על פי הפרסומים בצרפת, בעיר נחשפה רשת מסועפת של "ייבוא" נערות ליווי מבלגיה למלונות יוקרה בעיר, לשירותם של לקוחות רמי מעלה. חמישה בני אדם נעצרו כבר, בהם מנהל מלון "קרלטון" בעיר, והעיתון "ז'ורנל דו דימאנש", טען כי גם שטראוס-קאהן צפוי להיחקר, כמו גם "עוד אישים רבים". שטראוס-קאהן, לפי הדיווח, נהנה משירותיה של הרשת, שאף שלחה עבורו פרוצות לארה"ב. כמו כן, נטען, השתתף במסיבות מין שארגן בפריז אחד מראשי הרשת. בהמשך היום אישר מקור המקורב לחקירה גם לסוכנות הידיעות הצרפתית כי שטראוס-קאהן אכן צפוי להיחקר בנושא בקרוב.

יש ראיות לתקיפה מינית - אך התיק התיישן

הסקנדל החדש מגיע מעט יותר מחודש אחרי שובו של שטראוס-קאהן לצרפת מארה"ב, שם בוטל כתב האישום נגדו בגין ניסיון לאנוס חדרנית בבית מלון, ושלושה ימים אחרי שגם בצרפת נסגר תיק החקירה נגדו, שנפתח בעקבות תלונתה של העיתונאית טריסטן בנון, לפיה ניסה לאנוס אותה בשנת 2003.

הפרקליטות הצרפתית קבעה כי אין די ראיות להאשימו בניסיון אונס, אלא רק בתקיפה מינית, בכך שתפס את בנון בידיו ונישק אותה בכוח - אלא שעל עבירה זו חלה התיישנות לאחר שלוש שנים לפי החוק הצרפתי, ולא ניתן להעמידו לדין בגינה. יש לציין כי במקביל, עדיין מתמודד שטראוס-קאהן עם תביעה אזרחית שהגישה נגדו נפיסאטו דיאלו, החדרנית מניו-יורק, למרות סגירת התיק.

ללא קשר לפרשה האחרונה, בצרפת מעריכים כי הקריירה הפוליטית של שטראוס-קאהן כבר מחוסלת, שכן אף ששני תיקי ניסיון האונס שהיו תלויים נגדו נסגרו, במהלך הפרשות נחשפו פרטים מביכים רבים על אורח חייו והתנהלותו כרודף נשים סדרתי וחסר מעצורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully