וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכסית הקשישה מספרד נישאה ברקע פרשיית העירום

בת ה-85, שהתפרסמה בשערה הקופצני, נישאה בשלישית, והפעם לפשוט העם - פקיד בביטוח הלאומי של ספרד. ערב החתונה פורסמו צילומי עירום שלה, שאיימו לבטל את החתונה השערורייתית ממילא

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק)

שערורייה מביכה כמעט איימה לבטל את החתונה המלכותית של ספרד, שהתקיימה הערב (רביעי) בסביליה. תמונות עירום של הדוכסית מאלבה, שצולמו לפני כשלושים שנים, הופיעו בימים האחרונים על שער של צהובון ספרדי. הדוכסית המפורסמת, בת 85, הוצגה בהן כשהיא חשופת חזה, על חופיה הנאים של איביזה.

עם זאת, וחרף החשש מביטול של הרגע האחרון בשל לחצי המשפחה, הדוכסית צעדה במורד החופה והחליפה נדרים עם ארוסה?, אלפונסו דיאז, כשהיא מקפצת בצעדי פלמנקו על השטיח האדום. אדם אחד, שזוהה כ"בוטי" המובטל, הפגין מחוץ לכנסייה, בעודו עוטה תחפושת של גביע יוגורט, במין מחאה על יוקר המחייה, אך מרבית המתגודדים מחוץ לשערים היו מעריצים נרגשים.

זו הפעם השלישית שהדוכסית מתחנת. היא התאלמנה מבעלה השני, הכומר חזוס אגייר, ב-2001, אף הפעם זכתה הרוזנת לביקורת רבה והחתונה הוגדרה כסנקדל של ממש, מפני שבחרה להתחתן עם פשוט העם. דיאז, בן 60, הוא פקיד בביטוח הלאומי. כדי לשכנע את ילדיה שיתירו לה להינשא לו, נאלצה הדוכסית להוריש להם כבר בחייה את רוב הונה, הנאמד לפי ההערכות המופרזות ביותר בכמעט שני מיליארד דולרים.

הדוכסית מאלבה עם טום קרוז. Paul White, AP
חביבת הסלבריטאים, הדוכסית אוהבת להתחכך בחברה הגבוהה/AP, Paul White

לכנסייה בסביליה לא באו יותר מ-40 אורחים, שכן הדוכסית ביקשה לערוך טקס צנוע. מדובר בשינוי של ממש מחתונתה הראשונה, ב-1947, שתוארה על ידי ה"ניו יורק טיימס" בשעתו כ"אירוע החברתי ההדור ביותר בספרד מאז קץ המונרכיה".

קרובה של צ'רציל, לא משתחווה בפני האפיפיור

האריסטוקרטית הקשישה "תזכה" מהיום ועד סוף חייה, ככל הנראה, לרדיפת כתבי הצהובונים. ניתן להבין מדוע: היא מחזיקה בתואר שיאנית גינס ל"בעלת תוארי האצולה הרבים ביותר". אלה כוללים בין היתר שבעה תוארי דוכסית, 19 תוארי רוזנת ו-23 תוארי מרקיזה. כמה חוקרים אף סבורים שהיא "יותר אצילה" מהוד מעלתה, אליזבת השנייה (אם כי ייתכן שמלכת בריטניה תחלוק על הקביעה הזו).

פרט ידוע שחביב על הצהובונים בעת שהם מסקרים את הקשישה מקורזלת השיער הוא ששמה האמיתי של הדוכסית מאלבה הוא למעשה מריה דל רוסאריו קאיטנה אלפונסה ויקטוריה אוחניה פרנסיסקה פיץ'-ג'יימס סטיוארט אי דה סילבה. כמו כן, הם מזכירים תמיד שהיא קרובת משפחה רחוקה של הנסיך צ'רלס ושל וינסטון צ'רצ'יל, ושמתוקף מעמדה כראש בית הדוכסות של אלבה – שנוסד לפני כ-530 שנים - היא אפילו אינה מחויבת להשתחוות בפני האפיפיור.

עוד חתונות מלכותיות:
לונדון: וויליאם וקייט מחליפים טבעות
מונקו: האם הכלה נמלטה ערב החתונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully