וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצחת הסקסית" שבה הביתה: "תודה לכל מי שהאמין בי"

5.10.2011 / 4:39

לקול מחיאות כפיים והרבה חיבוקים ודמעות, הסטודנטית האמריקאית שזוכתה מהרשעתה ברצח נחתה בעיר מגוריה, סיאטל, לאחר ששהתה ארבע שנים במעצר. "תודה לכל מי שתמך והאמין בי לאורך הדרך"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

הסטודנטית האמריקאית אמנדה נוקס, שכונתה "הרוצחת הסקסית", שבה הלילה (רביעי) לביתה בסיאטל, בארצות הברית, לאחר שזוכתה ביום שני מהרשעתה ברצח הסטודנטית הבריטית, מרדית קרצ'ר לפני ארבע שנים.

במסיבת עיתונאים שנערכה עם נחיתתה בשדה התעופה בסיטאל, הודתה נוקס בדמעות לכל מי שתמך בה בחוויה הקשה שעברה. "הבטתי מהמטוס בדרך והכל פשוט לא נראה לי אמיתי", אמרה נוקס. "חשוב לי להודות מקרב לב לכל מי שהאמין בי, הגן עליי, ותמך בי ובמשפחה שלי לאורך הדרך. המשפחה שלי זה הדבר הכי חשוב לי כרגע, ואני רק רוצה להיות במחיצתם", הוסיפה. בשדה התעופה המתין קהל רב שקיבל את נוקס בחיבוקים, צעקות עידוד מחיאות כפיים ושלטים ובלונים עליהם התנוסס הכיתוב "ברוכה הבאה הביתה".

אביה של נוקס, קורט, אמר לעיתונאים במקום כי בתו מעוניינת לסיים את לימודיה באוניברסיטת וושינגטון, אולם סביר להניח שזה לא ייקרה בזמן הקרוב. "אנחנו מתמקדים פשוט על ההתאוששות של אמנדה וההתאקלמות שלה בלחזור ולהיות אדם רגיל שוב. זה הדבר שאנחנו הכי מצפים לו", הוסיף. אן ברמנר, עורכת דין מטעם ההגנה בסיאטל ודוברת מטעם המשפחה אמרה כי "נוקס משתוקקת לבלות זמן עם משפחתה, לערוך ברביקיו בחצר, לראות חברים ותיקים, לשחק כדורגל – כל אותם דברים שכל אחד היה רוצה לעשות לאחר ארבע שנים במעצר".

עוד בנושא:
”פוקסי נוקסי” בדרך הביתה, משפחת המנוחה בהלם
אחרי 4 שנים במעצר: אמנדה נוקס זוכתה מרצח
”הרוצחת הסקסית” התחננה לביטול הרשעתה
ההרשעה: סטודטית שהורשעה ברצח תבלה 26 שנים בכלא

אמנדה נוקס נחתה בארצות הברית לאחר שזוכתה מהרשעתה ברצח. רויטרס
"הדבר הכי חשוב לי כרגע זו המשפחה שלי". נוקס במסיבת העיתונאים בשדה התעופה/רויטרס

לפני כשנתיים הורשעו נוקס ובן זוגה לשעבר, רפאל סולסיטו ברצח קרצ'ר תוך כדי תקיפתה המינית. נוקס נשלחה ל-26 שנות מאסר וסולסיטו נידון ל-25 שנים. נאשם שלישי בפרשה, סטודנט מחוף השנהב בשם רודי הרמן גואדה, נשלח כבר ל-30 שנות מאסר. במשך כמעט ארבע שנים הכחישו נוקס וסולסיטו את המעשה וטענו כי לא רצחו את הסטודנטית הבריטית. ביום שני בערב פסק בית המשפט באיטליה כי הם אכן לא ביצעו זאת.

למשמע פסק הדין התמוטטה נוקס בדמעות וגם הוריה קורט ואדה מלס שנכחו באולם פרצו בבכי מרוב שמחה. מחוץ לאולם בית המשפט לעומת זאת צעקו מאות הצופים "בושה, בושה". נוקס צפויה כעת למכור את הבלעדיות לראיון ראשון איתה תמורת כמיליון דולר, ובבית המשפט נמתחה ביקורת על התנהלות המשטרה וקבע כי העדויות בתיק לא אמינות.

הפסיקה התקבלה, כאמור, בשמחה רבה בארצות הברית, מולדתה של נוקס, אך לא באיטליה. מחוץ לבית המשפט התגודדו עשרות מתושבי פרוג'ה, שטענו שהכרעת השופט הייתה "מכורה מראש", וזעמו שעירם הפכה למוקד לסיקור תקשורתי נגוע ברכילות. ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, הגיב אתמול להכרעת הדין, וקרא לתמוך בהוריה של קרצ'ר. "בידי ההורים היה הסבר למה שקרה לבתם הנפלאה - וכעת אין להם. כולם צריכים לחשוב עליהם ועל מה שעובר עליהם", אמר. בני המשפחה אמרו כי הם מקבלים את הכרעת הדין, אך כי הם מתקשים להבין כיצד קיבל השופט את החלטתו. "חזרנו לנקודת ההתחלה", אמרו במסיבת עיתונאים, "אם השניים ששוחררו אתמול אינם הרוצחים – לא נותר אלא לתהות מיהו הרוצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully