וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: השליח הגרמני דן במצרים בעסקת שליט

ניר יהב

3.10.2011 / 18:27

על פי הדיווח גרהארד קונראד דן עם בכירים במצרים בדרכים להתניע את המשא ומתן בנושא גלעד שליט. עוד דווח כי שר ההגנה האמריקאי ליאון פנטה יחזיר לאחר ביקורו את אילן גרפל לארה"ב

שליח גרמני הגיע היום (שני) בחשאי לקהיר לביקור בן מספר ימים, במהלכם יקיים פגישות עם בכירים מצריים. גורמים המוגדרים 'מהימנים' העריכו בשיחה עם סוכנות הידיעות הגרמנית כי השליח הוא המתווך הגרמני בעסקת שליט בין ישראל לחמאס, גרהארד קונראד, וכי מטרת ביקורו היא להתניע מחדש את המגעים בין הצדדים.

עוד דווח כי הצעיר הישראלי-אמריקאי אילן גרפל, שנעצר במצרים והואשם בריגול לטובת המוסד, אכן צפוי להשתחרר מחר ממעצר. על פי ההערכות, שר ההגנה האמריקאי ליאון פאנטה שיבקר מחר בקהיר "ייקח" עימו בחזרה את גרפל. לפי הדיווח, פריצת הדרך בנושא אילן גרפל עשויה להתניע מחדש את המגעים לשחרור שליט.

באחרונה אישר חמאס כי ישראל גילתה גמישות במגעים האחרונים שהתקיימו לגיבוש עסקת שליט. סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, אמר לערוץ טלוויזיה פלסטיני כי למרות ההתגמשות הישראלית ביחס לעמדות העבר, "לא הושגה שום התקדמות במגעים לגיבוש עסקה". אבו מרזוק אמר עוד כי למצרים יש תפקיד מרכזי בעסקה: "היא הגישה מסמך הצעות בפגישה האחרונה בקהיר. כשמצרים לא לקחה חלק בתיווך, לא הייתה שום התקדמות אמיתת".

המשא ומתן לשחרור שליט - כותרות אחרונות:

נעם שליט: "כל חייל מופקר, ערכי הערבות אינם"
דיווח: "ישראל מתגמשת במו"מ על שחרור גלעד שליט"
עבדאללה ברגותי: "בכירים ישראלים שוחחו איתי על שליט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully