וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 4 שיכורים היכו למוות חסר בית בראשון לציון

30.9.2011 / 0:02

המשטרה עצרה שני בני אדם נוספים, תושבי ראשון לציון בחשד למעורבות במעשה שאירע לפנות בוקר. שניים מבין ארבעת העצורים הם קטינים. הם יובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר

שני בני אדם נוספים נעצרו אמש (חמישי) בחשד למעורבות בהריגתו של חסר הבית בראשון לציון . שניים מבין העצורים הם קטינים וכל הארבעה תושבי העיר. המשטרה חושדת כי הארבעה היו מעורבים בקטטה בעת שהיו שיכורים ובמהלכה היכו למוות את האיש. הם יובאו מחר להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

אדם נוסף שנפצע במהלך הקטטה באורח בינוני שוחרר מבית החולים והמשטרה חקרה אותו על המקרה. כמו כן, בוחנים השוטרים כעת את מצלמות האבטחה שהיו במקום על מנת לבחון האם המעשה נקלט בהן.

גופתו של הנרצח אותרה בשעות הבוקר במגרש חנייה באזור התעשייה הישן בראשון לציון כשלידו שכב אדם נוסף, פצוע. לפי החשד השניים הוכו באכזריות. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של אחד מהם, בן 47.

עם הגעתה למקום, פתחה משטרת ראשון לציון בסריקות ועצרה שני חשודים תושבי העיר, אחד מהם קטין. על פי החשד השניים בילו לפני כן במקום וביצעו את המעשה כשהם שיכורים. אליהם התווספו כאמור שני עצורים נוספים.

עוד בנושא:

חשד לרצח: גבר הוכה למוות בראשון לציון
הותר לפרסום: נעצרו חשודים ברצח התכשיטן בהוד השרון

עדכון ראשון: 20:23

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully