וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס לי זיתוני: "לא ראינו אותה, אנו מצטערים"

קלוד איזק, החשוד בדריסתה של זיתוני, אמר בראיון לערוץ 10 שאינו בטוח כי ישוב לארץ: "אקבל 20 שנה בבית סוהר". בחדשות 2 באינטרנט דווח כי הוא שהה בארץ כדי לשלם חוב לצ'רלי אבוטבול

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

זמן קצר לאחר הלוויתה של לי זיתוני, הצעירה בת ה-25 שנהרגה מפגיעת רכב בתל אביב בסוף השבוע, התראיין אמש (ראשון) החשוד בדריסתה, קלוד איזק, שברח מהמקום לפריז, והביע חרטה על המעשה. בראיון לערוץ 10, אמר איזק כי הוא אינו יודע אם בכוונתו לחזור לישראל. "עשינו טעות גדולה אבל זה לא בכוונה. אבל מה אנחנו יכולים לעשות היום? אנחנו לא יודעים".

עוד על התאונה הקטלנית
לי זיתוני הובאה למנוחות: "כל העתיד היה לפנייך"
הפרקליטות: "הסגרת הדורסים מצרפת - בכפוף לראיות"
הצעירה שנדרסה בת"א: לי זיתוני מקיבוץ נווה-אור
פגע וברח בתל אביב: נדרסה למוות במעבר החציה

איזק, שברח יחד עם חברו אריק רובין שנסע עמו ברכב בעת התאונה, אמר כי הוא מזועזע מהתוצאה הקשה של התאונה. "אנחנו נישאר עם זה עד סוף החיים שלנו. הרגנו אישה יהודייה בת 25, בשבילנו זה סוף העולם, החיים שלנו מתו, אבל מה אנחנו יכולים לעשות? היום אנחנו לא יודעים מה לעשות".

איזק אף התנצל בפני משפחתה של זיתוני: "אני רוצה שהמשפחה של הילדה תדע שזו תאונה שלא הייתה בכוונה. אנחנו פה בצרפת אבל רוצים להיות בישראל אתכם. רוצים ללכת לבית הקברות, למשפחה שלה, להסביר להם כמה כואב לנו".

"לא ברחנו בכוונה. ברחנו כשהתחלנו לפחד"

לדבריו, הוא לא הבחין בזיתוני חוצה את הכביש: "אני וחבר שלי היינו באוטו, הסתובבנו בתל אביב אחרי שקיבלנו אוטו חדש, היינו ברחוב פנקס ולא ראינו אותה בכלל. אם הייתי רואה אותה, הייתי לוחץ על הברקס, אבל ראיתי אותה רק אחרי המכה". הוא הוסיף כי "אם אני חוזר היום לישראל, אקבל 20 שנה בבית סוהר. לא ברחנו בכוונה. ברחנו כשהתחלנו לפחד. אנחנו צרפתים, לא ישראלים, אז חשבנו שנקבל שם 20 שנה. אם אני היום חוזר לישראל, ככה, היום 20 שנה אני אקבל בבית סוהר, אני יודע את זה".

בתוך כך, נודע הלילה כי שני החשודים בדריסה שהו בארץ על מנת לשלם חוב על סך כמיליון דולר לעבריין צ'רלי אבוטבול, כך דווח בחדשות 2 באינטרנט. עורכי הדין של אבוטבול אישרו כי ניהל עם החשודים קשרים עסקיים, כך על פי הדיווח.

זיתוני הובאה למנוחות בקיבוץ נווה אור בו נולדה. אלפי בני משפחה וחברים ליוו אותה בדרכה האחרונה. איציק, אביה של לי, ספד לה בהלוויה. "הביטי בנו ממקומך. תשלחי לנו כוחות להמשיך את החיים". אמה של לי, קייט, אמרה לבתה: "נהרגת באכזריות על ידי נהג שפגע בך והמשיך לנסוע. הוא דרס ילדה מאושרת עם חיוך מקסים". גם אחיה של לי, יניב, ספד לה ואמר: "רק אתמול בערב גילינו שקיבלת מלגה חינם ללימודי רפואה. כל העתיד היה לפנייך".

עדכון ראשון: 21:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully