וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס-קאהן דחה האונס אך הודה - "חולשה מוסרית"

יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר שנאשם באונס חדרנית בבית מלון בניו יורק התראיין לראשונה מאז נחשפה הפרשה והביע חרטה בפני משפחתו וחבריו. על טענות הסופרת הצרפתייה: "דמיוניות"

יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, דחה אמש (ראשון) את ההאשמות מצדה של חדרנית מלון "סופיטל" בניו יורק, נפיסאטו דיאלו, לפיהן אנס אותה לפני מספר חודשים. עם זאת, לדבריו, המגע הקצר עם החדרנית היה "חולשה מוסרית". בראיון ראשון מאז נפתחה החקירה נגדו, טען מי שהיה אחד המועמדים המובילים לנשיאות צרפת, כי תמיד יצטער על מעשיו והביע צער על כך ש"זרק אפשרות לשרת את אזרחי צרפת".

כותרות נוספות סביב פרשת האונס:
שטראוס-קאהן שב הביתה - קבלת פנים צוננת בצרפת
נסגר תיק שטראוס-קאהן: ”מצפה לשוב לחיים”
החדרנית תובעת את שטראוס-קאהן: ”אלים וסאדיסט”

בראיון, ששודר ברשת הטלוויזיה הצרפתית TF1, אמר שטראוס-קאהן כי התקרית הייתה "שגיאה, טעות בנוגע לרעייתי, טעות בנוגע לילדיי ולחבריי". הוא אף התייחס להאשמות מצדה של הסופרת הצרפתייה, טריסטן בנון, לפיהן ניסה לאנוס אותה בעת שהזמינה אותו לדירתה בפריז בשנת 2003 על מנת לראיינו, ואמר כי הן "דמיוניות". יצוין, כי שטראוס-קאהן העניק את הראיון לעיתונאית קלייר שזאל, שהיא ידידה קרובה של אשתו, אן סינקלר, גם היא עיתונאית לשעבר.

דומיניק שטראוס-קאהן ואשתו, אן סינקלר, בצאתם מבית המשפט לאחר סגירת תיק ניסיון האונס, ניו יורק, 23 באוגוסט 2011. רויטרס
שטראוס-קאהן ואשתו, אן סינקלר, עם שובם לביתם בפריז בתחילת החודש/רויטרס

בצרפת כבר לא רוצים לראותו בפוליטיקה

בתחילת החודש שב שטראוס-קאהן לראשונה לביתו בפריז אחרי כמעט ארבעה חודשים, בעקבות סגירת תיק ניסיון האונס נגדו בניו יורק. עם זאת, ציפתה לו קבלת פנים צוננת למדי בארצו - שם הוא נאלץ עתה להתמודד עם חקירת ניסיון האונס של בנון, כאמור. הצרפתים אמנם כעסו מאוד על האופן שבו הושפל הפוליטיקאי הבכיר על ידי התקשורת האמריקאית שחרצה את דינו ללא משפט, אך בה בעת, גם נבוכו מאוד לנוכח הפרטים על חייו האישיים שנחשפו בציבור, והעדויות הרבות להתנהלותו כרודף נשים סדרתי וחסר מעצורים.

למרות סגירת התיק בניו יורק, מעמדו הציבורי של שטראוס-קאהן מעורער למדי. בסוף החודש שעבר פורסם בצרפת סקר שמצא כי למרות שלכאורה נמצא חף מפשע, הצרפתי אינם רוצים עוד לראות אותו בפוליטיקה. לפי הסקר, רק 23% מהצרפתים היו רוצים לראות אותו שב להתמודדות, ואילו 53% השיבו כי בכל מקרה יעדיפו לראות אותו בחוץ.

עדכון ראשון: 23:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully