וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לאף: רכב נגנב מתחנת המשטרה במודיעין

שוטרים החרימו את רכבו של פ', תושב ירושלים, בטענה השגויה כי לא היה לו טסט בתוקף. הרכב נלקח לתחנת המשטרה במודיעין, שם נגנב. כעת ממתין פ' לפיצוי: "מקרה מביך, שערורייתי ורשלני"

המקום בו יש הכי הרבה שוטרים כנראה לא כל כך בטוח: רכבו של פ', תושב חוץ המתגורר במזרח ירושלים, נגנב מתחנת משטרת מודיעין, לאחר שהוחרם בשוגג. עד היום לא קיבל האיש, בן 35, לטענתו כל פיצוי מהמשטרה או תשובה הולמת לפניותיו. כעת הוא מתכוון להגיש תביעה אזרחית נגד משטרת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טופס התלונה שהגיש פ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדצמבר 2009 עצרו שוטרי התנועה של מרחב שפלה את פ' לבדיקת רישיונות שגרתית באחד מרחובות העיר מודיעין. המחשב המשטרתי הראה כי הטסט לרכבו של פ' אינו בתוקף. למרות שהציג בפני השוטרים מסמכים המעידים כי הטסט אכן תקף, הוחלט כי רכבו יוחרם ל-30 יום, על פי הנוהל לפיו על השוטרים להסתמך על המחשב המשטרתי בלבד.

כעבור כמה שעות קיבל פ' שיחת טלפון. על הקו היה אחד משוטרי תחנת מודיעין, אשר הודיע לפ' כי רכבו, שהיה במשמורת המשטרה, נעלם מהתחנה, תחת עיניהם של השוטרים. פ' הגיע לתחנה, ולאחר שהשוטרים הטיחו בו כי יתכן שהוא עצמו גנב את הרכב מהתחנה, התבדו החשדות ופ' מילא טופס תלונה. מקום הגניבה כפי שנכתב בטופס: תחנת המשטרה.

פ', אזרח ונצואלה שעבר להתגורר בישראל במסגרת איחוד משפחות, שב לביתו בירושלים. לטענתו, מאז הגניבה ועד היום ניסה מספר רב של פעמים לברר מה בדבר הפיצוי המגיע לו, ונענה בתשובות מתחמקות ועד היום הוא ממתין לפיצוי, שלא הגיע. כעת, משנקעה נפשו, שכר את שרותיו של עו"ד יהודה שושן, ובכוונתו להגיש תביעה נגד המשטרה.
"מדובר במקרה מביך, שערורייתי ורשלני של משטרת ישראל", אמר עו"ד שושן, "שלא השכילה לשמור על רכב שבמשמורתה ומוסיפה חטא על פשע בכך שעד כה לא פיצתה את מרשי". מהמשטרה נמסר בתגובה: "לא נמצאה כל אסמכתא לדרישת פיצוי מטעמו של פ' וממילא לא נבדקה זכאותו לפיצוי".

עוד באותו נושא
צפו: רכב נגנב מול המצלמות, המשטרה לא עשתה דבר
הגנבים מתים על המרכז

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully