וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש על פיילין: "קוקאין וסטוץ עם כדורסלן"

שרה יודעת לשחק אותה: לפי ספר שעתיד להתפרסם החודש, מי שהייתה מועמדת לסגן נשיא ארה"ב נהגה בעבר להסניף קוק, ניהלה רומן עם שותפו של בעלה ובילתה לילה עם כוכב ה-NBA גלן רייס

האם ספר חדש עתיד לחסל את הקריירה הפוליטית של מושלת אלסקה לשעבר, שהייתה מועמדת לסגנית נשיא ארה"ב ועדיין לא ויתרה על שאיפתה להתמודד ביום מן הימים בעצמה על הנשיאות? לפי הגילויים העסיסיים בספר שעתיד להתפרסם החודש, שרה פיילין נהגה בעבר להסניף קוקאין, בגדה בבעלה עם שותפו לעסקים, ונהנתה מליל אהבים עם כוכב כדורסל מליגת ה-NBA.

עוד על שרה פיילין:
ויקי-פיילין: המיילים של המושלת נחשפים לציבור
רוכבת לנשיאות? שרה פיילין במסע אופנועים
פיילין והטעויות: "עלינו לעמוד לצד צפון קוריאה"
הטורנדו "פיספס" את פיילין בשעה

שרה פיילין עם בעלה, טוד מילר, אוקטובר 2008. Al Grillo, AP
השותפות העסקית פורקה בעקבות הבגידה. פיילין עם בעלה, טוד מילר/AP, Al Grillo

"הסוררת: חיפוש אחר שרה פיילין האמיתית", ספרו של הביוגרף ג'ו מגיניס (שכתב בעבר בין היתר ביוגרפיה של טד קנדי), עתיד להתפרסם בשבוע הבא - אך קטעים עסיסיים במיוחד ממנו יפורסמו כבר במהדורה הקרובה של הצהובון "נשיונל אינקוויירר", שתימכר בדוכנים החל ממחר (חמישי).

בין היתר, מאשר הספר שמועות שכבר נפוצו בעבר (בעידודו של ה"נשיונל אינקוויירר" עצמו), לפיהן פיילין ניהלה רומן מחוץ לנישואיה, עם לא אחר מאשר בראד הנסון, שותפו לעסקים של בעלה, טוד מילר. לפי הספר, הרומן התנהל במשך שישה חודשים, עד שמילר גילה אותו. בעקבות זאת, פורקה השותפות בין השניים.

עוד נטען בספרו של מגיניס, כי ב-1987, שנה לפני נישואיה עם מילר, נהנתה פיילין מסטוץ בין-גזעי של לילה אחד עם הכדורסלן גלן רייס, לימים אחד הכוכבים הגדולים של ליגת ה-NBA שפרש ממשחק פעיל לפני שנים אחדות (ואף נעצר לפני שלוש שנים בחשד לתקיפה). לפי הפרטים שנחשפו, פיילין פגשה את רייס, שגובהו 2.03 מטרים, בעת שהשתתף בטורניר של כדורסל מכללות באלסקה, אותו כיסתה במסגרת תפקידה ככתבת ספורט של תחנת טלוויזיה מקומית.

גילוי נוסף שמופיע בספר ועלול לדרדר עוד יותר את תדמיתה של יקירת תנועת "מסיבת התה", אהובת נפשם של השמרנים הדתיים בארה"ב, נוגע להרגלי שימוש בסמים: עד שמונתה למושלת אלסקה, נטען, נהגו פיילין ובעלה להסניף קוקאין להנאתם. בין היתר, נטען, נצפתה פיילין במקרה אחד מסניפה "שורה" ממכסה של חבית נפט, במהלך חופשת סקי עם חברים.

פרטים נוספים ועסיסיים, מבטיחים ב"נשיונל אינקוויירר", צפויים להתגלות עם פרסום הספר, ב-20 בספטמבר. עכשיו לא רק לפלסטינים יש סיבה לחכות לתאריך הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully