וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה השמנה בעולם בדיאטה: "אני לא אלת סקס"

פולין פוטר ו-317.5 הקילוגרמים שלה מככבים בספר השיאים של גינס, אך לדבריה, היא הייתה מוותרת על כך ברצון: "חושבים שאני עושה סקס כל יום, אבל למעשה, אני לא יכולה להתהפך במיטה"

פולין פוטר בת ה-47, תושבת סקרמנטו שבקליפורניה, נכנסה לספר השיאים של גינס בתור האשה השמנה בעולם, ותככב במהדורת שנת 2012 של הספר, שצפויה לצאת בשבוע הבא, בזכות "שקילת הניצחון" מפברואר האחרון - בה הגיעה למשקל שיא של 643 פאונד (291.7 ק"ג). כיום, לדבריה, היא אף יותר שמנה, ומעריכה את משקלה ב-700 פאונד (317.5 ק"ג).

במרוץ לשיא, היא "הצליחה" להשיג את "המתחרה" המרכזית שלה, סוזאן אימן, בת 37 מאריזונה, שטענה השנה כי הגיעה למשקל 330 ק"ג - אך ההערכה התבררה כנראה כמוגזמת, שכן היא לא נכנסה לספר. כך או כך, שתיהן אינן מתקרבות לאשה שהחזיקה עד כה בתואר המפוקפק, רוזלי ברדפורד, שמתה בשנת 2006, ובשיאה שקלה 1,199 פאונד (544 ק"ג). גם ברדפורד הייתה רחוקה ממשקלה של האשה הנחשבת לשמנה בהיסטוריה, קרול ייגר שמתה ב-1994, שהגיעה בשיאה, לפי הערכות שונות, למשקל בלתי נתפש של 1,600 פאונד (727 ק"ג).

עוד שיאי גינס:
לא דמבו, הרבור: הכלב עם האוזניים הארוכות בעולם
שיא גינס לשיכורים משועממים: 250 פאבים ביממה
כך פתחו את הקיץ בוויילס: שיא גינס ברחצה בעירום
האיש הקטן בעולם: פיליפיני בן 18 בגובה 56 ס"מ
יהודי קליפורניה מציגים: הפלאפל הגדול בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל מה שאנשים לוקחים כמובן מאליו - אלו דברים שאני רק חולמת עליהם", אומרת פוטר. "אני לא חיה. אני רוצה יותר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד למתחרה שלה, אימן, שעשתה כל מאמץ לשבור את השיא ומתכוונת להמשיך ולנסות להשמין עוד יותר עם "דיאטה" של 20,000 קלוריות ביום, פוטר, מסתבר ממש אינה מרוצה ממצבה. בראיון שהעניקה השבוע למגזין "פיפל", היא סיפרה כי היא משתוקקת לרזות, ואף הציבה יעד - "לאבד" 500 מתוך 700 הפאונדים שלה.

בראיון אמרה פוטר כי גברים חושבים שהיא "אלת סקס", ושהיא "עושה סקס פנטסטי מדי יום", אך בפועל, לדבריה, היא אינה יכולה להתהפך במיטה, להתלבש בכוחות עצמה או להיכנס למכונית. "כל מה שאנשים לוקחים כמובן מאליו - אלו דברים שאני רק חולמת עליהם", אמרה. "אני לא חיה. אני רוצה יותר".

לדבריה, הסיבה היחידה שהסכימה לחשוף את מצבה, להשתתף בתחרות ולהיכנס לספר השיאים, היא התקווה שהדבר יסייע לה לקבל עזרה. כעת, כשזכתה לפרסום, היא מקווה, לדבריה, שרופא או תזונאי ייקח אתה תחת חסותו ויסייע לה להיפטר ממאות הקילוגרמים העודפים. "יש לי הרבה אהבה לתת", אמרה, "ואני רוצה להיות מסוגלת לעזור לאחרים, אבל כרגע, אני זקוקה למעט עזרה בעצמי".

(עדכון ראשון: 18:45, 08.09.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully