וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס התרסק ברוסיה: 43 נהרגו, קבוצת הוקי נמחקה

המטוס, ועליו קבוצת ההוקי-קרח "לוקומוטיב ירוסלבל" בדרך למשחק פתיחת העונה במינסק, התרסק מיד לאחר ההמראה. 43 מ-45 הנוסעים ואנשי הצוות נהרגו, שניים נפצעו קשה אך ניצלו

מטוס נוסעים התרסק היום (רביעי) מיד לאחר המראתו משדה התעופה בעיר ירוסלבל שבמערב רוסיה, כך דיווחו סוכנויות הידיעות במדינה. לפי הדיווחים, 43 מתוך 45 הנוסעים ואנשי הצוות נהרגו, ושניים נותרו בחיים, אך נפצעו באורח קשה.

גורם ברשות התעופה הרוסית אישר לסוכנות אינטרפקס כי על המטוס, מדגם Yak-42, הייתה קבוצת ההוקי-קרח של העיר, "לוקומוטיב ירוסלבל", שהייתה בדרכה למשחק בבלארוס, נגד הקבוצה המקומית "דינמו מינסק". המשחק היה אמור להיערך מחר, ולפתוח את העונה של ליגת ההוקי הקונטיננטלית (KHL), שבה חברות קבוצות משש מדינות סובייטיות לשעבר.

התרסקויות מטוסים בעולם בחודשים האחרונים:
יולי: 80 הרוגים בהתרסקות הרקולס צבאי במרוקו
יולי: 127 הרוגים בהתרסקות בקונגו
יוני: 44 הרוגים בהתרסקות ברוסיה
מאי: 22 הרוגים בהתרסקות בארגנטינה

שרידי מטוס שהתרסק ליד העיר ירוסלבל, רוסיה, 7 בספטמבר 2011. רויטרס
התרסקות שנייה ברוסיה בחודשיים וחצי. שרידי המטוס שהתרסק היום/רויטרס

העיר ירוסלבל, שבה כ-600,000 תושבים, שוכנת על נהר הוולגה, כ-240 קילומטרים מצפון-מזרח לבירה מוסקבה. זוהי אחת מ"ערי טבעת הזהב" שמסביב למוסקבה - קבוצה של ערים עתיקות שמילאו תפקיד חשוב בהיסטוריה הרוסית. השבוע נערכת בעיר ועידה פוליטית, שבה היה אמור להשתתף בהמשך השבוע גם הנשיא דמיטרי מדבדב.

זוהי התרסקות שנייה של מטוס נוסעים ברוסיה בתוך חודשיים וחצי. ב-21 ביוני התרסק מטוס נוסעים מדגם טופולב-134, שהיה בדרכו ממוסקבה לעיר הצפונית פטרוזוודסק, בעת שניסה לנחות. על גבי המטוס היו 43 נוסעים ותשעה אנשי צוות. מתוכם נהרגו 44, ורק שמונה ניצלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully