וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא דמבו, הרבור: הכלב עם האוזניים הארוכות בעולם

כבר כשהיה גור, היה כלב הציד הרבור מקולורדו מועד על אוזניו. שמונה שנים לאחר מכן זיכו אותו אותן אוזניים בהופעה בספר השיאים של גינס: "אי אפשר לטייל איתו בלי שמישהו יגיד משהו"

"כשהרבור היה בן תשעה חודשים, האוזניים שלו כבר עברו באורכן את כל גופו והגיעו תחת רגליו", סיפרה היום (חמישי) לעיתון "דנבר פוסט" בעלת הכלב החביב, ג'ניפר וורט, תושבת העיר בולדר שבמדינת קולורדו שבארצות הברית. "הוא היה דורך עליהן, מועד ונופל במדרגות". כיום הרבור כבר בן שמונה שנים, אך תשומת הלב המיוחדת שמקבלות אוזניו לא דעכה - וכעת היא אף צדה את עינם של עורכי ספר השיאים של גינס לשנת 2012, וזיכתה אותו בתואר "הכלב עם האוזניים הארוכות בעולם".

עוד שיאי גינס:
שיא גינס לשיכורים משועממים: 250 פאבים ביממה
כך פתחו את הקיץ בוויילס: שיא גינס ברחצה בעירום
האיש הקטן בעולם: פיליפיני בן 18 בגובה 56 ס"מ
יהודי קליפורניה מציגים: הפלאפל הגדול בעולם
קבלו את שואב האבק הגדול בעולם
מ?גד?ל?גו?: מגדל הלגו הגבוה בעולם נבנה בברזיל

הכלב הרבור, המחזיק בשיא גינס לכלב עם האוזניים הארוכות ביותר, בולדר, קולורדו. Ryan Schude/Guinness World Records, AP
31 סנטימטרים לאוזן שמאל, 34 לאוזן ימין. הרבור מדגמן/AP, Ryan Schude/Guinness World Records

לפי המדידות הרשמיות, אורך אוזנו השמאלית של הרבור, כלב ציד שחור-חום, הוא מעט יותר מ-31 סנטימטרים, ואילו אוזנו הימנית מגיעה לאורך 34 סנטימטרים. הוא זוכה לכבוד לאחר מותו של הכלב שהחזיק בשיא עד כה - טיגר, כלב ממדינת אילינויי, שאוזניו הגיעו לאורך של 34 ו-35 סנטימטרים.

לדברי וורט, אוזניו של הכלב הן כזו אטרקציה, שהיא מתקשה ללכת איתו ברחוב. "אי אפשר לצאת לטיול בוקר בלי שמישהו אומר משהו", היא מספרת. "אפילו עובדי התברואה במשאיות הזבל עוצרים כדי להסתכל עליו".

אגב, אוזניהם הארוכות של כלבי הציד אינן מיועדות דווקא לשמיעה. זואולוגים מסבירים כי מטרתן העיקרית היא דווקא לחוש את הקרקע, ולקלוט ממנה סימנים וניחוחות של כלבים אחרים שהום עוקבים אחריהם. הרבור, עם זאת, לא ממש עסוק במעקבים. "הוא רק רץ ימים על ימים", מספרת וורק, "ואחר כך ישן ימים על ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully