וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים שדדו חנות בתל אביב, הבעלים נפצע קל

שני שודדים נכנסו לחנות תכשיטים ברחוב אלנבי, ובתום מאבק עם בעל החנות, שדדו תכשיטים ששוויים אינו ידוע עדיין. בעל החנות נפצע קל ופונה לבית החולים איכילוב

שוד אלים בתל אביב: שני שודדים חמושים נכנסו אחר הצהריים (ראשון) לחנות תכשיטים ברחוב אלנבי בעיר, ובתום מאבק עם בעל המקום נמלטו מהמקום עם כמות לא ברורה של תכשיטים כשהם רכובים על אופנוע. בעל החנות נפגע באורח קל במאבק, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר. משטרת מחוז תל אביב פתחה בסריקות נרחבות באזור לאיתור השודדים, ומהכוחות במקום נמסר כי השודדים ירו באוויר במהלך המאבק, אך הפצוע לא נפגע מהירי, אלא מהמאבק.

בשבוע שעבר שדד מאבטח את סניף "בנק ירושלים", הנמצא במרחק קצר מחנות התכשיטים שנשדדה היום, בו הוא עובד. מחקירה ראשונית של השוד עולה כי המאבטח ירה לעבר זכוכית האשנב המפרידה בין הכספרית לקהל הלקוחות, ונמלט מהסניף עם סכום הנאמד בכ-300 אלף שקלים. הכספרית נפצעה באורח קל מהירי. הוא נעצר למחרת בדירת חברו ברמת גן. עובדים בבנק סיפרו לוואלה! חדשות כי המאבטח, בן 49, עבד כחצי שנה בסניף, וכי הם הופתעו מאוד שדווקא הוא זה ששדד את הכסף.

לפני כשבועיים נרצח בעל חנות תכשיטים בדרך רמתיים בהוד השרון במהלך שוד. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעקו למקום האירוע, ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ופתחו בסריקות בסיוע מסוק אחר מבצעי הירי. חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי שני שודדים נכנסו לחנות, אולם המוכר, כבן 30, סירב להיענות לדרישת השודדים ואף רדף אחריהם. השניים פתחו לעברו באש ופצעו אותו באורח קשה. כעבור זמן קצר, נקבע כאמור מותו.

עוד בנושא
מאבטח שדד ביריות את סניף הבנק בו הוא עובד בת”א
רצח התכשיטן בהוד השרון: ”על המשטרה לעשות יותר”
שוד הבנק: המאבטח אמר לשודד להוריד קסדה - ונורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully