וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמש: 15 רקטות ופצמ"רים בדרום, 2 חוסלו בעזה

הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות חוף אשקלון, אשכול, שער הנגב ומרחבים ובמעבר ארז, שניזוק מפגיעת פצמ"ר. לא היו נפגעים. במקביל תקף צה"ל שתי חוליות בצפון הרצועה

15 רקטות קסאם ופצצות מרגמה נורו במהלך אתמול (חמישי) לשטח ישראל, כך אישר דובר צה"ל. הרקטות והפצמ"רים התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול, במועצה האזורית מרחבים, במועצה האזורית חוף אשקלון, במועצה האזורית מרחבים וכן מדרום לאשקלון. לפי שעה, לא נמסר על נפגעים כתוצאה מהנפילות.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
הסלמה בדרום - סיקור מיוחד
הורים בדרום מאיימים: ”לא נפתח את שנת הלימודים”
כיצד ישראל צריכה לפעול בעזה?
אמו של הפעוט שנפצע מגראד: ”היה לו מזל גדול”

מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה זמן קצר לפני שיגור הרקטות וזוהו פגיעות במטרות. מקורות פלסטינים מסרו כי בתקיפה נהרגו שני חמושים. על פי הדיווח, חיל האוויר ירה טיל לעבר אופנוע בצפון רצועת עזה והרג את סלים עראביד ועלא אבו אל-חיר - פעילים בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס. בכך עולה מספר ההרוגים הפלסטינים מאז אתמול הלילה לשמונה.

במקביל, מספר פלסטינים שסיימו טיפולים רפואיים בישראל, עוכבו במחסום ארז בעקבות מטח פצמ"רים על האזור. לדברי גורם ביטחוני, אחד הפצמ"רים שנחת במקום, פגע במערכת החשמל וגרם למערכות המחשוב לקרוס. עקב כך ובשל החשש שהפלסטינים ייפגעו, הגיעו למקום כוחות צבא כדי לחלץ את הפלסטינים למרחב ממוגן עד שיחזרו מערכות המחשב לפעול.

ביום רביעי נפצע תינוק באורח קל-בינוני משברי רסיסים של רקטת גראד שהתפוצצה סמוך לבית במועצה האזורית חוף אשקלון. לירן ינאי, אמו של התינוק, סיפרה אתמול בבוקר בראיון לגלי צה"ל על מצבה של בנה, שטופל במקום על ידי צוות מגן דוד אדום ובהמשך פונה לבית החולים ברזילי באשקלון, ואמרה כי "הוא בסדר, עדיין בבית החולים בהשגחה, ואני מקווה שהבוקר נשחרר אותו".

בהכנת הידיעה השתתף ניר יהב

(עדכון ראשון: 20:01, 25.08.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully