וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנו לרב ולא לגנב: פסק הלכה בעקבות פרשת מרגול

עצה תורנית למרגול: פסק הלכה שפורסם באינטרנט קובע נחרצות - אסור לפנות לאנשי העולם התחתון למטרת ייישוב סכסוכים, הגורם הראוי הוא רב המקום. "דין צדק לא יכול לצאת ממקום הרשע"

פסק הלכה מיוחד שפרסם היום (רביעי) הרב של מזכרת בתיה, אפרים זלמנוביץ', קובע מפורשות - לבירור סכסוכים יש לפנות לרב. זלמנוביץ' פרסם את פסק ההלכה באתר "בחדרי חרדים", ועל רקע מעצרה של הזמרת מרגלית צנעני, בחשד שהיייתה מעורבת בסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי, בשל סכסוך שהיה בין השניים בתום בוררות שנערכה ביניהם. "לו הזמרת המפורסמת מרגלית צנעני היתה מחפשת צדק בהיכל ה' ופונה לרב שלה על מנת לברר את הסכסוך שיש לה עם אמרגנה, היא היתה חוסכת מעצמה את כל התסבוכת אליה היא נקלעה, ומן הסתם אם הצדק עמה היא היתה גם זוכה בכספה", כתב זלמנוביץ'.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות:
בנה של מרגול למעצר בית: "לא היו דברים מעולם"
פרשת מרגול: מגיש הטלוויזיה ירון אילן נחקר
גם דורון מדלי העיד בפרשת מרגול
מרגול תישאר במעצר: "הפסיקה לשתף פעולה בחקירה"

"בגולה הארוכה והדוויה, יהודי שהיה לו סכסוך עם יהודי אחר, היה פונה לרב המקום, והוא היה מיישב את הסכסוך", המשיך זלמנוביץ'. "אסור באיסור חמור לפנות לרשעים ולמנותם לשמש בוררים בסכסוך, שהרי הם משמשים גם כשופטים וגם כמוציאים לפועל ופעמים גם כתליינים ממש ונמצא הפונה אליהם שותף עיקרי בפשע ודינו כפושע עצמו. כך או כך דין צדק לא יכול לצאת ממקום הרשע".

הזמרת מרגלית צנעני עצורה מזה שמונה ימים בחשד לסחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי חקירה ומסוכנות לאדם ולחברה. בנה, אסף לביא-צנעני, שוחרר הבוקר למעצר בית בתנאים מגבילים במשך 14 יום. אתמול עוכב לחקירה מגיש הטלוויזיה ירון אילן בחשד שתיווך בין צנעני לעבריינים שלכאורה הפעילה כדי לסחוט את האמרגן אסף אטדגי. לרשימת העבריינים החשודים בסיוע לצנעני הצטרף היום גם העבריין הבכיר שלום דומרני, שנחקר במשרדי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully