וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של מרגול: "הפכו אותה לראש ארגון פשע"

יורם צנעני, אחיה של הזמרת החשודה בסחיטה באיומים, מתח ביקורת על התנהלות המשטרה והגדיר אותה כ"סוג של צהובון". לדבריו, "יכול להיות שסגנון הדיבור" של אחותו הוא זה שהפיל אותה

"אני לא אובייקטיבי, אבל קשה לי להשתחרר מהתחושה שבמשטרה החליטו שאחותי ראש ארגון פשע. אין למשטרה במה להיאחז". כך אמר הבוקר (שלישי) יורם צנעני, אחיה של הזמרת מרגלית צנעני, החשודה בסחיטה, סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה. מעצרה של צנעני הוארך אתמול בארבעה ימים נוספים, ופרקליטה צפוי לערער היום על ההחלטה לבית המשפט המחוזי.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
המשטרה תחקור: איך דלפה תמונת המעצר של מרגול?
המשטרה: "התפתחות משמעותית בחקירת מרגלית צנעני"
החשוד בתיווך בין מרגול לעבריינים - למעצר בית
רשות המסים בודקת את חשבונותיה של מרגלית צנעני


יורם צנעני התייחס הבוקר לדיון שהתקיים אתמול על הארכת מעצרה של אחותו וכן לתמונה שצולמה בעודה במעצר והתפרסמה אתמול בחלק מאמצעי התקשורת. בראיון לגלי צה"ל אמר צנעני: "היא נראתה בסדר גמור, חוץ מהקטע שהראו לה את התמונה. היא לא יודעת מה קורה בחוץ. אני חושב שהקטע הקשה ביותר מבחינתה זה ההרס של מה שהיא בנתה. אני לא חושש לה. עברו עליה ימים קשים, אבל היא תתאושש".

צנעני הוסיף, כי אחותו היא "אדם שלא מתורגל בחקירה כמו אנשים אחרים שנעצרו. היא הייתה גבוהה גבוהה ובמהירות אדירה ירדה למטה למטה". באשר לחשדות המיוחסים לזמרת ועל הקשרים שקיימה כביכול עם גורמים בעולם התחתון, הצהיר אחיה: "היא תמיד פחדה מהעולם הזה. אין לה שום קשר עם האנשים האלה". צנעני גם מתח ביקורת על המשטרה והגדיר את התנהלותה "סוג של צהובון". בתשובה לשאלה מה גרם לאחותו להסתבך, השיב יורם צנעני: "יכול להיות שסגנון הדיבור שלה הפיל אותה".

מעצרה של מרגלית צנעני הוארך ב-4 ימים. נועם אשל
"הקטע הקשה ביותר מבחינתה זה ההרס של מה שהיא בנתה". צנעני, אתמול בבית המשפט/נועם אשל

בתוך כך, בתום דיון שנערך אמש בין נציב השירות, רב-גונדר אהרון פרנקו, לבין מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הוחלט כי אגף החקירות של המשטרה יהיה זה שיחקור כיצד התמונה הודלפה לתקשורת מתוך מחשבי שב"ס, ופורסמה בעיתון "ידיעות אחרונות" ובאתרי אינטרנט שונים. בשב"ס רואים את האירוע בחומרה רבה. "אירוע זה אינו מאפיין התנהלות הארגון", נמסר מהשירות, "ולא את הדבקות בערכיו לשמירה על כבוד האדם וצנעת הפרט. שב"ס מצר על המקרה, ופועל מיידית להפקת הלקחים". עוד נמסר שם כי מרגע שהתברר כי התמונה מצויה בידי התקשורת, הורה נציב שירות בתי הסוהר על בדיקת התקלה. "לאור חומרת המעשה, הוחלט להעביר את החקירה למשטרה".

הביקורת על התקלה החמורה כבר יצאה ממסדרונות השב"ס, וגם בלשכת היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הגיבו עליה בחומרה. "חזקת החפות מוענקת במשפטנו לכל אדם וכל אדם זכאי גם לכבוד האדם. עמדתו של היועץ המשפטי לממשלה היא כי פרסום צילום אדם בקלונו אינו עולה בקנה אחד עם אלה", נמסר מלשכת היועץ. כמו כן, וינשטיין ביקש לעדכנו בתוצאות הבדיקה שתקיים המשטרה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully