וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח התכשיטן בהוד השרון: "על המשטרה לעשות יותר"

המשטרה ממשיכה במצוד אחר שני רעולי הפנים שירו למוות ביהודה ויזלברג, במהלך שוד בחנות התכשיטים שלו. ראש עיריית הוד השרון חי אדיב מתח ביקורת: "אי אפשר להמשיך כך יותר"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד מחוז מרכז, ניצב בנצי סאו, ממשיכים הערב (רביעי) לנסות ולאתר את שני רעולי הפנים, שירו מוקדם יותר למוות בתושב הוד השרון יהודה ויזלברג, בן 42. הירי בוצע במהלך שוד בחנות התכשיטים שבבעלות ויזלברג בעיר.

עוד בנושא:

הדיווח הראשוני על הרצח בהוד השרון
ביום שני: מאבטח נרצח במהלך שוד בבאר יעקב
שוד הבנק: המאבטח אמר לשודד להוריד קסדה - ונורה

שוד בהוד השרון של חנות תכשיטים שנרצח בעל החנות תכשיטים, אוגוסט 2011. נמרוד סונדרס
"ככל הנראה מדובר בשוד שהשתבש". זירת הרצח בהוד השרון, הערב/נמרוד סונדרס

החקירה הראשונית של הרצח העלתה כי ויזלברג, נשוי ואב לשלושה, הגיע למקום כדי לפתוח את החנות ובשלב מסוים נתקל בשני השודדים. ויזלברג רדף אחרי השניים ובתגובה לכך הם פתחו לעברו באש. כתוצאה מהירי נפצע ויזלברג באורח קשה. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון ניסו לבצע בויזלברג פעולות החייאה, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

ראש עיריית הוד השרון, חי אדיב, שהגיע לזירת הרצח המצויה מטרים ספורים מבית משפחת הנרצח סיפר כי "מדובר במשפחה שורשית, דור שלישי בארץ, יהודה היה מלח הארץ. מדובר במקרה מזעזע שהתרחש באמצע העיר. אם זה קורה בהוד השרון, זה יכול לקרות בכל מקום. המשטרה חייבת לעשות משהו כדי להתמודד עם המצב, אי אפשר להמשיך ככה יותר. אני קורא למשטרה ולמשרד לביטחון הפנים לעשות מעשה".

אדיב ציין כי עיריית הוד השרון תציב בקרוב 300 מצלמות ברחבי העיר, על מנת להבטיח את שלום הציבור. לאחר המקרה הוצא צו איסור פרסום על פרטי החקירה. בתוך כך, המשטרה קראה לציבור לדווח על פרט שיכול לדווח על כל פרט שיכול לסייע ולהוביל לזהות החשודים.

מפקד משטרת כפר סבא, סגן ניצב שי אזולאי, התייחס לרצח ואמר כי "מדובר באירוע מצער, ככל הנראה שוד שהשתבש. אנחנו אוספים ממצאים בשטח והחקירה נמצאת עדיין בשלביה הראשוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully