וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון רמתי: "אין לי קשר לפרשת מרגול"

המתמודד שהגיע לגמר "כוכב נולד" לא יודע להסביר איך שמו נקשר לפרשת הסחיטה באיומים של הזמרת המפורסמת. "היא שנאה אותי בתכנית", אמר, והעריך: "היא תצא ממעצר תוך יומיים"

ברק פכטר

(צילום: ברק פכטר; עריכה: יותם בן-דוד)

לירון רמתי, שהתמודד בעונה האחרונה של "כוכב נולד" והגיע עד לשלב הגמר, לאחר שהודח והושב לתכנית בזכות בשל פרשת תמר יהלומי, אמר אמש (שלישי) כי הטענות לפיהן מרגלית צנעני פעלה לסייע לו בדרכים פליליות אינן נכונות. לדברי רמתי, אם צנעני - שהייתה שופטת בתכנית - הייתה פועלת למענו, הרי שהוא היה זוכה במקום הראשון. "הלוואי שהיא הייתה מטה תוצאות בשבילי", אמר רמתי, בהשקה של מסעדת ג'סיקה בתל אביב.

פרשת מרגול - כותרות אחרונות
הדיווח הראשון: הזמרת חשודה לסחיטה באיומים
מוזיקאים וחברים מסרבים להאמין: "נשמע הזוי"
הפרקליט של צנעני מכחיש: "אין לה קשר לעניין"
בית המשפט ידון מחר במעצר חמשת החשודים

צנעני נעצרה אתמול בבוקר על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין העבריין עמיר מולנר, שביצע עבורה, כביכול, עבירות פליליות, במטרה להשיב לה כספים מהאמרגן אסף אטדגי, עמו הסתכסכה. אתמול פשטה המשטרה גם על בתיהם של אנשיו של מולנר באזור המרכז ועצרה כמה מהם. צנעני, המכחישה את המיוחס לה, תובא היום לדיון בהארכת מעצרה יחד עם ארבעה חשודים נוספים.

"הכל שמועות", אמר רמתי, בהתייחסו לפרשה סביב מעצרה של הזמרת המפורסמת. הוא אינו יודע להסביר כיצד שמו נקשר לחשדות המיוחסים לצנעני בעבירות של סחיטה באיומים, וטוען כי אין לו שמץ של מושג" כיצד השתרבב לפרשה. "הרי מרגול שנאה אותי בתחילת התכנית", אמר. לדבריו, הוא לא שמר על קשר עם השופטת בתחרות השירים לאחר שהסתיים שידורה?, והוא מעריך כי אין ממש בטענות נגדה. "אני לא אלך לבקר אותה בבית המעצר - ישחררו אותה בתוך יומיים", אמר.

בנוסף לפרסומים לפיהם צנעני חשודה באיומים על שדר הרדיו נתן זהבי, נעצר בפרשה גם המפיק המוזיקלי יוסי בן דוד, בחשד שתיווך בין הזמרת לגורמים בארגון הפשע של מולנר. גם בן דוד מכחיש את המיוחס לו. הוא נחשב איש מפתח בסצנת המוזיקה הים תיכונית ומקורב לאנשים גם בעולם הספורט. הוא הלחין וכתב להיטים כגון "זה אני", "על חבל דק" ו"הוזה אותך מולי" של אייל גולן, "אהבה בתוכי" של שרית חדד, ועוד רבים, ותרגם מיוונית שירים ידועים כמו "תני לי".

(עדכון ראשון: 23:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully