וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מרגלית צנעני ביקשה לסחוט באיומים את האמרגן שלה

על פי החשד, העבריין עמיר מולנר ביצע עבור הזמרת עבירות פליליות, במטרה לגבות חובות מאמרגן ידוע, ככל הנראה אסף אטדגי. מספר מאנשיו של מולנר נעצרו, וכך גם בנה של צנעני

אלברטו דנקברג

צפו בצנעני מופיעה בהפגנת המחאה החברתית ביום שבת בבאר שבע
(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: גדי וינסטוק)

הזמרת מרגלית צנעני נעצרה הבוקר (שלישי) על ידי בלשי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, לאחר שנחשף קשר לכאורה בינה לבין העבריין עמיר מולנר, שביצע עבורה, על פי החשד, עבירות פליליות על מנת להשיב כספים שאמרגן ידוע היה חייב לה. מקורות בתעשיית המוזיקה המזרחית מסרו לוואלה! כי האמרגן המדובר הוא ככל הנראה אסף אטדגי, עמו הסתכסכה צנעני בשל ריב על תמלוגים. הבוקר פשטה המשטרה גם על בתי כמה מאנשיו של מולנר באזור תל אביב, וביצעה גל מעצרים. עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעשה. עוד דווח כי גם בנה של צנעני, אסף, נעצר בחשד למעורבות במעשים, ובגלי צה"ל דווח כי גם שדרן הרדיו המוכר ירון אילן מעורב בפרשה. עם זאת, אילן עצמו אמר כי הוא לא מכיר את האירוע - וכי מעולם לא תושאל או נחקר בעניין זה.

לפני מספר ימים הגיעה צנעני לניחום אבלים בביתו של אחד מחייליו של מולנר, שנהרג בתאונת דרכים. הזמרת הגיעה עם אדם נוסף, שאת שמו לא ניתן לפרסם, אל בית האבלים בבית שמש, ואמרה כי אותו אדם שנהרג "עזר לה וסייע לה בתקופות מאוד קשות". אנשים ששמעו אותה באירוע העבירו את האינפורמציה למשטרה, והדבר ככל הנראה סייע למשטרה בחקירתה.

בואו לדבר בפייסבוק על המעצר של מרגלית צנעני

מרגלית צנעני בעצרת מחאה על יוקר המחייה ומחאת הדיור בבאר שבע, אוגוסט 2011. דרור עינב
צנעני והאמרגן אטגדי/דרור עינב

מקשת וערוץ 24, שבתוכניותיהן מככבת צנעני, נמסר כי "הפרטים אינם ידועים לנו בשלב הזה ולא ידוע לנו במה דברים אמורים. אנו מקווים שהדברים יתבהרו במהרה". הזמרת אהובה עוזרי, חברתה של צנעני, סיפרה כי קיבלה בהלם את הבשורה על מעצרה. "יש לה תדמית קשוחה, אבל בחיים האחרים היא משהו אחר לגמרי. מדהים אותי שהיא שלחה עבריינים כדי לגבות חובות", סיפרה.

פרקליטו של עמיר מולנר, עו"ד מוטי כץ, אמר כי מרשו מכחיש כל קשר לפרשה והוא שמע על כך לראשונה מכלי התקשורת. "הוא אינו קשור והוא לא יודע במה מדובר", אמר עו"ד כץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על פי החשד, מרגול ביקשה לסחוט אותו בשל סכסוך כלכלי. אטדגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מולנר עצמו שוחרר רק לפני כשלושה שבועות מהכלא, לאחר שסיים לרצות עונש של 32 חודשי מאסר, בגין הרשעתו בעבירות של נשיאת נשק וקשירת קשר. הוא נעצר לפני כשלוש שנים ברמת גן, יחד עם 16 בני אדם נוספים, בהם מאבטחיו, כשבחצר הבית בו היו נמצאו כלי נשק. "גרסתו בבית המשפט הייתה בעוכריו, הוא ידע על הנשק ובחר לשתוק", כתב השופט רוזן בהכרעת הדין. מולנר ערער לבית המשפט העליון, אולם הערעור נדחה.

בעבר נחשב מולנר ליריבו של יעקב אלפרון. לשניים היו מספר תקריות מתוקשרות, בהן "מפגש הפסגה של העולם התחתון" שהתרחש במלון "דניאל" בהרצליה, והידרדר עד מהרה לתקרית אלימה שבמהלכה נחשדו אלפרון ובנו דרור בדקירת מולנר ושניים מאנשיו. כמה חודשים לאחר מכן אירעה היתקלות נוספת ביניהם. במהלך מפגש מקרי בין אלפרון למולנר במסעדת "מפגש הסטייק" בתל אביב שלף אחד ממאבטחיו של מולנר את נשקו. בתגובה שלף אלפרון סכין וכל יושבי המסעדה השתטחו על הרצפה או נמלטו מהמקום.

עוד בנושא
מרגול על מחאת הדיור: ”אני מסתכלת על המחאה עם קצת שמחה לאיד”
אחרי 32 חודשים: עמיר מולנר שוחרר מהכלא

בהכנת הידיעה השתתפו גלעד גרוסמן ועינב שיף.

(עדכון ראשון: 10:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully