וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיצוץ בתקציב הביטחון? שמופז לא יטיף לאחרים"

גורמים במערכת הביטחון אמרו לוואלה! חדשות כי דבריו של יו"ר ועדת חוץ וביטחון לפיהם יש לקצץ מיידית בתקציב הביטחון, הם "פוליטיקה קטנה" וכי עליו להימנע מהטפות חסרות אחריות

מתקפה חריפה במערכת הביטחון בעקבות דבריו של יו"ר ועדת חוץ וביטחון שאול מופז לפיהם יש לקצץ מיד בתקציב הביטחון: גורם ביטחוני בכיר אמר הבוקר (ראשון) בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "חבל ששאול מופז כיו"ר ועדת חוץ וביטחון מנסה לערבב פוליטיקה קטנה בביטחון. הציבור לא שוכח עד היום את העובדה שהוא היה רמטכ"ל ושר ביטחון במשך שנים עד חודשיים לפני מלחמת לבנון השנייה. הוא היה אחראי להכנות הצבא למלחמה ולימ"חים הריקים. תוצאות המלחמה והכשלים שלו רשומים בדו"ח וינוגרד. זה קרה במשמרת שלו ולכן מצופה ממנו לא להטיף בשם פוליטיקה קטנה על תקציב הביטחון בחוסר אחריות. איך הוא בא היום להטיף לאחרים מוסר?".

האם אתם חושבים שצריך לקצץ בתקציב הביטחון? בואו להצביע בפייסבוק

גורם ביטחוני אחר אמר כי "שר הביטחון אהוד ברק אמר לפני כשבועיים למנכ"ל המשרד אודי שני לבחון יחד עם הרמטכ"ל בני גנץ דרכים כיצד ניתן לייעל ולקצץ בתקציב הביטחון מבלי לפגוע באיומים ובאתגרים שהולכים ומתפתחים מסביב למדינת ישראל בזירות הקרובות והרחוקות. יש תהפוכות וצריך להיערך אליהן".

גורם ביטחוני אחר תקף אף הוא את מופז ואמר כי "מופז הלך רחוק בשם הפוליטיקה הפנים-מפלגתית והרצון לנגח את ציפי לבני. לא ראוי לזכות להד ציבורי על חשבון ביטחון האזרחים. כבר ראינו בעבר מה קורה לאלה שטיפלו לא נכון בתקציב הביטחון. זה התפוצץ לנו בפרצוף".

גם שר הביטחון אהוד ברק התייחס הבוקר לתקציב הביטחון. "נכון, צה"ל ומערכת הביטחון יישאו בעול יחד עם כולם", אמר בראיון לגלי צה"ל. "כשתהיה תכנית אמיתית, לא טלאי על גבי תלאי, גם אנחנו נשתתף בה. אנחנו כבר מטפלים בזה. בתקציב של עשרות מיליארדים ויש דברים שתמיד אפשר עוד לבדוק ועוד לייעל ואנחנו נמשיך לעשות. יש לנו צוות מסרקות ברזל ונעבור על תקציב הביטחון שורה שורה".

עוד באותו נושא
אהוד ברק: "אנו בוחנים קיצוץ בתקציב הביטחון"
תקציב הביטחון יגדל ב-260 מיליון שקל
בכירים באוצר: תקציב הביטחון לא יגדל בגלל המצב בדרום

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully