וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג חדש פגע ברוכבי אופניים בשפלה, שניים נהרגו

אריאל נוי ויהושע בריינר

13.8.2011 / 8:15

בן 18 שנהג במכונית פרטית סטה מנתיבו בכניסה לנחל שורק, ופגע בקבוצת רוכבי אופניים. שני גברים כבני 40 נהרגו, רוכב נוסף נפצע באורח קשה, אישה נפצעה בינוני ועוד 3 קל. החשוד נחקר

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

שני גברים כבני 40 שרכבו על אופניים נהרגו הבוקר (שבת) מפגיעת מכונית בכביש 3, בכניסה לנחל שורק. גבר נוסף נפצע באורח קשה, רוכבת נוספת נפצעה באורח בינוני ועוד שלושה רוכבים נפצעו באורח קל. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש העניקו לפצועים טיפול רפואי, ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות.

רב פקד שי מזרחי, מפקד אגף התנועה במחוז שפלה של המשטרה, אמר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונה של התאונה, עולה כי מכונית פרטית סטתה מנתיב נסיעתה, ופגעה בקבוצת הרוכבים. החשוד בדריסה, נהג חדש בן 18 מבית שמש שנסע לאשדוד, עוכב לחקירה, ונבדק אם הוא היה תחת גילופין בעת שפגע ברוכבים. בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

ד"ר יורם קליין מנהל חדר המיון בבית החולים קפלן סיפר לוואלה! חדשות שקיבל קריאה ממד"א בשעה שהיה בדרכו למשמרת בבית החולים. "עצרתי בדרך, טיפלתי במספר פצועים בשטח והמשכתי לבית החולים, שם קיבלתי את הפצועים שמד"א פינו.אלו חבורת רוכבי אופניים אליה הצטרפו עוד מספר אנשים. לצערי אני רואה יותר מדי לאחרונה תאונות אופניים", אמר קליין.

עוד בנושא:
האם לעגן בחוק חובת קסדה לרוכבי אופניים?
טרם נגזר דינו של דורס הרוכב שניאור חשין
ביום שלישי: 4 הרוגים בתאונות ברחבי הארץ

תאונת אופניים קטלנית בכביש 3, סמוך לנחל שורק, אוגוסט 2011. שי מכלוף
שניים מהרוכבים, חלק מקבוצה קבועה, נהרגו במקום. עוד שלושה נפצעו קשה/שי מכלוף

מאוחר יותר, בראיון לרשת ב', אמר רב פקד מזרחי כי למרות שהחקירה נמצאת בשלביה הראשונים, כבר נעשו בדיקות לאיתור סמים בגופו של הנהג החשוד. "הנהג ככל הנראה חזר מבילוי לילי. אנו מבצעים גם בדיקות לרמת ערנותו, כדי להבין אם הוא סטה מהנתיב מעייפות או מסיבה אחרת". לדברי רפ"ק מזרחי, מדובר בקבוצה קבועה של תשעה רוכבים, שנוהגים לרכוב יחד זה זמן רב. "זירת התאונה הייתה קשה מאוד. אנו נותנים כרגע את תשומת הלב המרבית לאיסוף הממצאים ולתשאול עדי הראייה. אחר כך, נחקור את הנהג החשוד", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"הנהג הפוגע שרוי בהלם"

דודי שמיע, פרמדיק מגן דוד אדום, היה אחד הראשונים שהגיע לזירת התאונה. "קיבלנו דיווח לגבי קבוצה של 12-10 רוכבים שנסעו בשולי הכביש, ונפצעו מפגיעת מכונית פרטית. הזעקנו שמונה ניידות ואיתרנו שניים מהרוכבים במצב אנוש". לדבריו, הם אותרו על הכביש במצב אנוש. "אחד מהם סבל מפגיעה קשה בראשו, והשני מדימום קשה. ביצענו החייאה בפצועים, אך נאלצנו לקבוע את מותם כעבור זמן קצר". שמיע אמר כי "אנו לא רגילים לחזות בתאונות מסוג זה. אין ספק שמדובר באירוע מסדר גודל שונה. הנהג הפוגע שרוי בהלם, כפי שאתה מצפה שיהיה".

לפניות לכתבים:
אריאל נוי - arielnews@walla.com
יהושע בריינר - joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully