וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען גלעד: הרב עובדיה בירך את נעם ואביבה שליט

אריאל נוי

8.8.2011 / 11:01

נעם ואביבה שליט נפגשו עם הרב עובדיה יוסף על מנת להפציר בו לתמוך בעסקה לשחרור בנם. "הוא בירך את המשפחה ונתן כוח סמכות לאלי ישי להביא לשחרור גלעד", אמר יו"ר מטה המאבק

כחלק מהמאבק למען שחרורו בנם, נפגשו הבוקר (שני) נעם ואביבה שליט, הוריו של החייל החטוף גלעד שליט, עם מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף. בני הזוג שליט אמרו כי ביקשו לפגוש את הרב לפני תשעה באב. בפגישה הם ביקשו ממנו שיטיל את כל כובד משקלו על תמיכה באישור העסקה לשחרור בנם. הרב עובדיה מצדו בירך את השניים, ואמר כי הוא מקווה שגלעד ישוב הביתה.

נעם שליט מסר לאחר הפגישה לוואלה! חדשות, כי "הייתה פגישה טובה עם הרב, קיבלנו את ברכתו. הסברתי לרב שבהיעדר חלופות אחרות, יש לקיים מצוות פדיון שבויים והרב קיבל את זה".

יו"ר מטה מאבק למען שחרורו של גלעד שליט, שמשון ליבמן, אמר, כי "הייתה פגישה מאוד טובה עם הרב עובדיה. הוא בירך את המשפחה ארוכות ונתן כוח וסמכות בידי השר אלי ישי להביא לשחרורו של גלעד שליט".

מחאת האוהלים למען גלעד

בתחילת הקיץ פתחו במטה המאבק בקמפיין תחת הכותרת "אני בחופש, אתה בחופש. ומה עם גלעד?", בו קראו לציבור הרחב להצטרף לנעם ואביבה שליט במשמרת המחאה מול ישיבת הממשלה ולבוא לבקר באוהל המחאה.

המאבק למען גלעד הוזכר גם ב"הפגנת ה-300 אלף" נגד יוקר המחיה שנערכה ביום שבת האחרון בתל אביב. איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית אמר מול מאות אלפי המפגינים: "חסר לנו הערב מפגין אחד, שהיה צריך להיות היום סטודנט, והוא חסר לנו כבר חמש שנים. חמש שנים שהוא נמק בכלא", ובתגובה זכה מייד לצעקות מצד הקהל "העם רוצה גלעד שליט".

גם האמנים שהופיעו בעצרת המרכזית בתל אביב התייחסו למצבו של גלעד: "גלעד שליט צריך לחזור הביתה, לכל אחד מגיע בית", אמר שלמה ארצי וזכה גם הוא לתשואות ההמונים. מוקדם יותר, נערך בקריית חיים אירוע הזדהות עם גלעד, על רקע מחאת הדיור, תחת הכותרת "גם גלעד רוצה בית". לצורך האירוע הוקם אוהל ועליו נתלתה תמונתו של גלעד. במהלך האירוע הביע סבו, צבי שליט, תקווה שנכדו - שנמצא בשבי כבר 1870 ימים - ישוחרר עד יום הולדתו, החל בסוף החודש.

עוד על המאבק למען שחרורו של גלעד שליט
גם בלוס אנג'לס: קריאה לשחרורו של גלעד שליט
ביטאון חמאס: שליט מזדהה עם חוטפיו וצם ברמדאן
חמאס חושף: כך פוצץ המשא ומתן לשחרור גלעד שליט
גנץ מינה צוות חדש לבחינת מודיעין בעניין שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully