וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: רבבות הפגינו ביום שישי הראשון של הרמדאן

לאחר שפעילים דיווחו כי כוחות הביטחון הרגו לפחות 45 אזרחים בהתקפת טנקים על העיר חמה, שעדיין נמצאת תחת מצור, יצאו לאחר התפילות מפגינים לצעוד בכל רחבי המדינה

רבבות מפגינים צעדו היום (שישי) ברחובות ברחבי סוריה, לאחר שפעילים דיווחו כי כוחות הביטחון הסוריים הרגו לפחות 45 אזרחים בהתקפת טנקים על מרכז העיר חמה. מדמשק ועד לדרעא בדרום ולדיר א-זור במזרח – מפגינים החלו לצעוד לאחר תפילות הצהריים ביום שישי הראשון של צום הרמדאן, אשר הוגדר על ידי הפעילים כיום בו "אלוהים איתנו". הפגנות נוספות נערכו בקמישלי בצפון ובחומס שבמרכז המדינה.

עימותים בסוריה - כותרות אחרונות
טבח בסוריה: "הצבא שוחט תושבים בחמה כמו כבשים"
קלינטון: "אסד אחראי להרג של למעלה מ-2,000 איש"
מועצת הביטחון גינתה את סוריה, אך בנוסח מרוכך

הנשיא בשאר אסד, שמנסה לחסל את ההתקוממות המתמשכת נגד משטרו, הותיר את העיר חמה תחת מצור זה היום השישי. אנשים חמושים בלבוש אזרחי יורים באופן אקראי באנשים ברחובות העיר ומשפחות קוברות את יקיריהן שנהרגו מאש חיילים - בחצרות הבתים או בשולי הדרכים, מחשש שהצבא יפגע בהן אם ינסו להביאם לקבורה בבתי עלמין, כך סיפר תושב חמה לסוכנות הידיעות AP. הוא הוסיף כי קווי הטלפון, האינטרנט והחשמל בעיר נותקו או הוגבלו לכמה ימים.

העיתון הלבנוני אל-ג'ומהוריה דיווח הבוקר, כי אסד הורה לגיסו, אסף שווקת, ראש המודיעין הצבאי, להשיג בהקדם הכרעה בעיר חמה. מקורות דיפלומטיים בדמשק אמרו לעיתון, כי בסביבתו של אסד סבורים שבעיר חמה ייקבע גורל המשטר, לחיים או למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully