וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת 50 לאובמה: קיבל במתנה כסף לקמפיין

אחרי ישיבה מבודחת עם שריו וסעודה במזללת המבורגרים עם עובדי הבית הלבן, פתח אובמה רשמית את החגיגות בכנס גיוס תרומות בשיקגו, עם החברים רם עמנואל, ג'ניפר האדסון והרבי הנקוק

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, חוגג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-50. חגיגות יום ההולדת נפתחו כבר אמש בעירו של אובמה, שיקגו, בכנס גיוס כספים למען קמפיין הבחירות שלו - בהשתתפות זמרים כמו הרבי הנקוק וג'ניפר האדסון (ששרה "יום הולדת שמח" לנשיא), ומול קהל תומכים נלהב, שכלל גם את ראש העיר רם עמנואל - עד לא מזמן ראש הסגל של הנשיא.

אובמה חוגג 50 - לא תתנו לו לייק בפייסבוק?

השחקנית ג'ניפר האדסון וראש העיר רם עמנואל מברכים את ברק אובמה ליום הולדתו ה-50, שיקגו, 3 באוגוסט 2011. רויטרס
שלל ברכות לנשיא מראש העיר רם עמנואל ומהשחקנית והזמרת ג'ניפר האדסון, הלילה בשיקגו/רויטרס

בדברים שנשא בכנס, התייחס אובמה למשבר החוב הלאומי שאיים על הכלכלה האמריקאית, ונפתר ברגע האחרון בהסכם בין הדמוקרטים לרפובליקנים. "אני יודע שיש לנו עדיין עבודה רבה בנושא הכלכלי", אמר הנשיא. "אני מקווה שנוכל להימנע מפגיעה נוספת, כמו זו שראינו בשבועיים האחרונים, כי אין לנו זמן לשחק במשחקים המפלגתיים הללו".

אבל אי אפשר היה לשמור על רצינות ללא קץ, ובמסגרת החגיגות יצא אתמול אובמה עם צוות עובדי הבית הלבן למזללת המבורגרים מקומית, שם סעדו יחד רגל המאורע, לתדהמתם של הנוכחים במקום.

גם בישיבת ממשלתו היה אובמה מבודח למדי, כשהתייחס לשאלה, איך הוא מתכוון להתמודד עם גילו המופלג: "אני הולך לבקש עצה מחלק מהאנשים סביב השולחן לגבי איך להתמודד עם ציון הדרך הזה, אוקיי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully