וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת גראד התפוצצה בלכיש, לא דווח על נפגעים

רמי שני

4.8.2011 / 0:02

הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה, ולא דווח על נפגעים או על נזק משמעותי למבנים. מדובר באזור שלא נפלו בו רקטו מאז מבצע עופרת יצוקה. אזהרת צבע אדום נשמעה בשעת הירי

פלסטינים ירו אמש (רביעי) רקטת גראד מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית לכיש. לא דווח על נפגעים או על נזק משמעותי למבנים. באזור זה לא נפלו רקטות מאז מבצע "עופרת יצוקה" ב-2009. כוחות הביטחון יצאו לאתר את מקום הנפילה של הרקטה. אזהרת צבע אדום נשמעה ביישובי המועצה, וגם בקריית גת המרוחקת ממקום ההתפוצצות.

מוקדם יותר התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לפני מספר ימים נורו שתי רקטות מצפון רצועת עזה, שהתפוצצו בשטחי המועצה האזורית חוף אשקלון. אישה בת 55 שרעתה צאן נפגעה מרסיסים, ומצבה הוגדר קל. בעת הירי, היא שהתה מחוץ לאחד היישובים במועצה, וצוות מגן דוד אדום פינה אותה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא סובלת מחבלות קלות בגפיה התחתונות.

בעקבות הירי הפציצו כלי טיס של חיל האוויר יעדי טרור בצפון רצועת עזה ומנהרת הברחה בדרומה. כלי הטיס שבו בשלום לישראל, ונמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה. תושבי הרצועה דיווחו על פגיעות בבית להיא ובאזור רפיח. תחילה טענו הפלסטינים כי אחת מהפצצות לא פגעה במטרתה, ואמרו כי כמה אזרחים נפצעו. עם זאת, לא התקבל דיווח רשמי על כך בנושא מגורמי הרפואה ברצועה.

(עדכון ראשון: 22:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully