וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לקסאם: חיל האוויר הפציץ ברצועת עזה

כלי טיס תקף יעדי מחבלים בבית להיא וברפיח, בתגובה לירי הקסאם אמש, שממנו נפצעה באורח קל אישה שרעתה צאן במועצת חוף אשקלון. דיווח שטרם אומת: ירי סטי"ל לעבר דייגים בדרום עזה

כלי טיס של חיל האוויר הפציצו הלילה (שלישי) יעדי טרור בצפון רצועת עזה ומנהרת הברחה בדרומה?, בתגובה להמשך ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל. כלי הטיס שבו בשלום לישראל, ונמסר כי זוהו פגיעות מדויקת במטרה.

תושבי הרצועה דיווחו על פגיעות בבית להיא ובאזור רפיח. תחילה, טענו הפלסטינים כי אחת מהפצצות לא פגעה במטרתה, ואמרו כי כמה אזרחים נפצעו. עם זאת, עד כה לא התקבל דיווח נוסף מגורמי הרפואה הרשמיים בבתי החולים בעזה.

כותרות אחרונות:
אמש: רועת צאן נפצעה מירי רקטת קסאם
בחמאס רומזים: "הפסיקו להפציץ בעזה"
לפני כשבועיים - תקיפה נוספת ברצועה

רקטת קסאם שהתפוצצה במועצה האזורית שער הנגב, יולי 2011. שי מכלוף
קסאם שנורה מעזה לפני כשבועיים. שני הצדדים לא מסלימים את הגזרה, בינתיים/שי מכלוף

אמש נורו שתי רקטות מצפון עזה לעבר ישראל והתפוצצו בשטחי המועצה האזורית חוף אשקלון. אישה בת 55 נפצעה פצעים קלים מפגיעת רסיסים, בעת שרעתה צאן עם קרובי משפחתה. אזעקה נשמעה באזור, אך לא היה כל מרחב מוגן שהרועים היו יכולים להימלט אליו תוך זמן קצר. הפצועה פונתה לבית החולים ברזילי באשדוד.

הפלסטינים ירו כמה רקטות לעבר ישראל בתקופה האחרונה, אחת מהן רק בסוף השבוע. לא היו נפגעים זה זמן רב מירי הרקטות, אך כמה מהן הסבו נזק למבנים. לפני כשבועיים, הצליח צה"ל להשמיד משגרים טרם שהצליחו לירות רקטות, אך לא נערך מבצע רחב היקף ברצועת עזה בתגובה ל"טיפטוף" הרקטות, כפי שמכונה התופעה לעתים. נראה כי שני הצדדים אינם מעוניינים בהסלמה של ממש, אך בכיר חמאס, סלאח ברדוויל, אמר בראיון לתחנת טלוויזיה פלסטינית כי הארגון ישקול מחדש את הבנות הרגיעה עם ישראל, אם ימשכו ההפצצות בשטח הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully