וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בליכוד: "כולם במחאה עם נרגילות וגיטרות"

פנחס וולף

1.8.2011 / 18:11

ראש עיריית נשר אמר בישיבת הסיעה כי "טוב במדינה. אין עגלות פנויות בשדה התעופה. זאת מחאה?" מנגד, אמר ראש עיריית בית שאן כי "אם הליכוד לא יוביל חברתית, זו פצצת זמן שתתפוצץ"

על רק מחאת האוהלים שמטלטלת את המערכת הפוליטית, ערכה היום (שני) סיעת הליכוד ישיבה בהשתתפות ראשי ערים מרחבי הארץ. ראש עיריית נשר, דוד עמר, פנה לראש הממשלה נתניהו ואמר כי "למעשה טוב במדינה. מי שהולך לשדה תעופה רואה שאין עגלות. אתה הולך לשדרות רוטשילד בלילה ורואה את כולם עם נרגילות וגיטרות. זאת מחאה?"

עוד על מחאת האוהלים
מחאת דיור? "יש אווירה של וודסטוק ופסטיבלים"
הנשיא פרס לראשי המחאה: "כבשתם את לב העם"
"הדרישה להכנסת מצלמות לפגישה עם רה"מ - טעות"
מחאת הדיור: כ-150 אלף הפגינו בעצרות ברחבי המדינה

ראש עיריית בית שאן, ג'קי לוי נקט בגישה ביקורתית פחות כלפי המחאה ואמר כי "טוב שהדברים קורים היום, יש שנתיים לשנות. צריך לבוא עם תכניות ארוכות טווח. הממשלות האחרונות ריסקו את הדיור הציבורי ואני קורא לכולם: תתאחדו ותתגבשו. אם הליכוד לא יוביל חברתית, זו פצצת זמן שתתפוצץ".

מחאת העגלות בחיפה, יולי 2011. ערן גילווארג
"זאת מחאה?" צעדת העגלות בחיפה/ערן גילווארג

ח"כ אופיר אקוניס, מקורבו של ראש הממשלה, הוסיף כי "מה שנדרש כעת זה אחדות בליכוד. אנחנו שומעים את זעקת מעמד הביניים ונטפל בה בהורדת מסים. המחאה נוצרה כי היה עול כבד מדי במיסוי. גם אני יכול להזדהות עם חלק מהדברים שנשמעים, אך נמצא את הפתרונות בדמות הורדת מסים לאוכלוסייה העובדת".

ח"כ דני דנון פנה אל ראש הממשלה ואמר לו כי "יש לך גיבוי מלא מהסיעה. אל תיכנע לשוליים סהרוריים המבקשים לייצר פילוג בעם ולהכניס את מדינת ישראל לסחרור כלכלי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם את הדיון ואמר כי "העצות שלכם מגיעות מניסיון החיים. אני רושם הכל. צריך לעשות וגם לדבר, לא מספיק רק לעשות. הטענות שעולות מהשטח מוצדקות, ולכן אנחנו חייבים לטפל בזה אך בלי לפגוע במגזר העסקי. נפעל בשני מישורים: האחד הוא פתיחת קרטלים ומונופולים ממשלתיים ופרטיים. המישור השני הוא שינוי בהרכב המסים. טוב שזה קורה עכשיו, צריך ללכת על הדברים העיקריים שיוצרים את יוקר המחיה ולטפל בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully