וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב חשוד ששידל בתו לזנות. שכניו: "התלונ?נו בעבר"

קובי דוד

26.7.2011 / 10:25

האב מבית שאן חשוד שלקח את בתו לביתו של לקוח, שם סיפקה לו שירותי מין, ובתום המפגש גבה את הכסף. לטענת תושבים בעיר, מדובר בסיפור ישן והם טוענים כי התלוננו על כך בעירייה בעבר

כולם ידעו, אך המעשים נמשכו: תושב בית שאן בן 57 נעצר אתמול בחשד ששידל את בתו בת ה-16 לספק שירותי מין תמורת כסף ללקוח שפנה אליו. עם האב נעצר גבר נוסף בן 45 החשוד ששילם תמורת השירותים. שכניהם של בני המשפחה טענו כי ידעו על המעשים ואף התלוננו עליהם בפני הרשות המקומית, אך רק עכשיו נעצרו החשודים. מעצרם של השניים הוארך היום (שלישי) בחמישה ימים בבית משפט השלום בנצרת.

מהחקירה הסמויה שהתנהלה בחודשיים האחרונים עולה, כי האב לקח את בתו לדירת הלקוח שהזמין שירותי מין וגבה ממנו את הכסף. הבת נשארה בדירה עם הלקוח והאב הגיע לאסוף אותה לאחר כ-20 דקות.

תושבים בעיר סיפרו לוואלה! חדשות כי "זה כבר סיפור ישן. אנחנו פנינו לרשות המקומית לא פעם אחת והתלונ?נו על כך. בית שאן היא עיר קטנה, כולם יודעים על כולם. אין ספק כי מדובר במשפחה לא נורמטיבית עם עבר שופע בבעיות".

משירותי הרווחה בעיריית בית שאן, נמסר כי "המקרה הגיע למחלקה בעקבות שמועות שנפוצו בעיר. לאחר שנכשלו ניסיונות לאמת את המקרה, הנושא הועבר לטיפול משטרת בית שאן ושירותי הרווחה היו מעודכנים כל העת, בייחוד במעצר האב".

לפניות לכתב: kobidavid@walla.com

עוד באותו נושא:
אישום: שידלו קטינים לזנות וקיבלו כסף בתמורה
דו"ח עלם: עלייה במספר הקטינים העוסקים בזנות
חמש שנות מאסר לצעיר ששידל צעירות לזנות וסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully