וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן בק: "הנרצחים בנורבגיה - כמו ההיטלר יוגנד"

המנחה הימני מסתבך שוב בלשונו, ושובר את כל שיאי חוסר הטאקט: "מי מארגן מחנה פוליטי לילדים? זה מטריד". ממשלת נורבגיה: "זה שפל חדש של בורות, התבטאות פוגענית בצורה יוצאת דופן"

גלן בק עושה זאת שוב, ואף מתעלה על עצמו. מנחה הרדיו האמריקאי השמרן והפרובוקטיבי, ששב באחרונה מביקור מתוקשר בישראל ואף מתכנן לערוך צעדה המונית בירושלים בחודש הבא, שוב כשל בלשונו בהתבטאות חסרת טאקט ורגישות, כשהשווה בין תנועת הנוער של מפלגת הלייבור הנורבגית, שלפחות 68 מחבריה נרצחו ביום שישי באי יוטויה, לתנועת הנוער הנאצית, ה"היטלר יוגנד" - לא פחות.

"היה ירי במחנה פוליטי", סיפר אתמול (שני) בק למאזיניו על אירועי סוף השבוע בנורבגיה. "זה נשמע לי קצת, אתם יודעים, כמו הנוער ההיטלראי. זאת אומרת, מי מארגן מחנה לילדים שכולו סובב סביב הפוליטיקה? זה מטריד".

באוסלו נחרדו למשמע ההתבטאות, המגיעה בשעה שהאומה כולה מכונסת באבלה. "זהו שפל חדש", אמר דוברו של ראש הממשלה, ינס סטולטנברג. "פעילים פוליטיים צעירים מתכנסים מדי קיץ באי יוטויה זה למעלה מ-60 שנה, כדי ללמוד על דמוקרטיה ולהיות חלק ממנה - ההפך המוחלט מכל מה שמזוהה עם ההיטלר יוגנד. התבטאויותיו של גלן בק מעידות על בורות, הן שגויות לחלוטין ופוגעניות בצורה יוצאת דופן".

בק, שבאחרונה איבד את תוכנית הטלוויזיה שהנחה ברשת "פוקס ניוז" בגלל נתוני הרייטינג המידלדלים שלה, הוא מסתבך סדרתי בהתבטאויות קיצוניות המקימות נגדו ציבורים שלמים, פעמים רבות תוך אזכור הנאצים בהקשרים שונים ומשונים. את הנשיא אובמה כינה בעבר "גזען ושונא לבנים", ואילו לפני כמה חודשים נאלץ להתנצל בפני היהודים הרפורמים, לאחר שאמר כי "רבנים רפורמים הם כמו איסלם קיצוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully