וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס: "הושלם בהצלחה" סבב כימותרפיה ראשון

נשיא ונצואלה הנאבק בסרטן אמר כי "יש כמה שלבים שצריך לעבור כדי לנצח בקרב ולהעלים את התאים הממאירים מהגוף הזה, שיהיה בן 57 בשבוע הבא". הוא חשף כי הגידול הוסר "מאזור האגן"

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, הודיע אמש (שישי) כי השלים סבב רישום של טיפולי כימותפיה, שהחל לעבור השבוע בקובה בניסיון להילחם במחלת הסרטן בה לקה. לדבריו, הוא נערך כעת לסבב השני.

"הסבב הראשון הושלם בהצלחה", אמר צ'אווס בראיון טלפוני לטלוויזיה הממלכתית של ונצואלה. "יש כמה שלבים שצריך לעבור בקרב הזה, כדי לנצח בו ולהעלים כל נוכחות של התאים המאירים בגוף הזה, שיהיה בן 57 בשבוע הבא". הוא השווה את הטיפול ל"הפצצה נגד המחלה".

בריאותו של הוגו צ'אווס - עדכונים אחרונים:
"צ'אווס יתמודד שוב על הנשיאות, למרות הסרטן"
צ'אווס יצא לכימותרפיה בקובה: "לא העת למות"
צ'אווס: "מוסר עצמי למדע, אנצח בקרב על חיי"

עד כה לא נמסר באיזה סוג של סרטן בדיוק חולה צ'אווס, ובסביבתו הכחישו שמועות כי מדובר בסרטן המעי. בראיון הנוכחי, הסכים לנדב פרט ראשון בנושא, כשאמר כי הגידול שהוסר ממנו בניתוח בביקורו הקודם בקובה, בחודש שעבר, היה "באזור האגן".

החששות כי צ'אווס מצוי בסכנת חיים ממשית הולכים וגוברים, בין היתר לנוכח העובדה שלפני עזיבתו לטיפולים בקובה בשבוע שעבר, הוא העביר כמה מסמכויותיו לסגנו אליאס חאואה ולשרי ממשלתו - הפעם הראשונה שהוא נוקט בצעד כזה ב-12 שנות שלטונו. עם זאת, צ'אווס לא נענה לדרישה התקיפה שחוזרת ומשמיעה האופוזיציה, להעביר את כל סמכויותיו בתקופת העדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully