וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של המתלוננת: גם אני שכבתי עם שטראוס-קאהן

השערורייה מתרחבת: אן מנסורה, גם היא פוליטיקאית במפלגה הסוציאליסטית בצרפת, סיפרה במשטרה על "סקס ברוטאלי" שקיימה עם האיש, ששלוש שנים מאוחר יותר שכנעה את בתה לא להתלונן נגדו. התפתחות נוספת: עוד מועמד לנשיאות חשוד שידע על האונס ולא דיווח

פרשת החשדות לאונס נגד דומיניק שטראוס-קאהן, עד לאחרונה יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, הולכת ולובשת צורה של אחת משערוריות הרכילות הסבוכות והמלוכלכות בתולדות הפוליטיקה הצרפתית, המכתימה את המפלגה הסוציאליסטית כולה. באחת ההתפתחויות האחרונות, התברר כי אן מנסורה, פוליטקאית במפלגה ואמה של העיתונאית טריסטן בנון, שהתלוננה כי שטראוס-קאהן אנס אותה ב-2003, קיימה גם היא יחסי מין עם אותו שטראוס-קאהן, שלוש שנים לפני האונס לכאורה, ואף ציינה כי היה זה "סקס ברוטאלי".

בצרפת כבר מבינים כעת, כי הסיבה העיקרית לכך שתלונתה של בנון "התעכבה" במשך שמונה שנים, היא קשריה של אמה עם האנס לכאורה, והלחץ שהפעילה על הבת "לקבור" את הפרשה. מנסורה נחקרה לפני שבוע במשך שש שעות על ידי משטרת צרפת, והשבועון "ל'אקספרס" פרסם קטעים מעדותה. בין היתר, על פי הפרסום, אמרה מנסורה בת ה-65 כי יחסי המין בינה לשטראוס-קאהן היו חד-פעמיים, והתרחשו בעת שהשניים חלקו משרד בארגון ה-OECD בשנת 2000. "הוא בעל אותי בברוטאליות של חייל", סיפרה לחוקרים.

בתלונתה, שהוגשה לבסוף החודש, טוענת בנון, כיום בת 32, כי שטראוס-קאהן תקף אותה כשבאה לראיין אותו לצורך ספר שכתבה בשנת 2003. בתלונתה טענה כי הוא "התנהג כמו שימפנזה חרמנית".

עוד כותרות בפרשה:
המתלוננת טריסטן בנון: "לא נכנעתי ללחצים"
שטראוס-קאהן למקורביו: "לא אתמודד לנשיאות"
רגע של מבוכה: צפו בשטראוס-קאהן לא מצליח להיכנס הביתה
פרשת שטראוס-קאהן הרחיקה לכת / ארי שביט

"לא שלט בעצמו"

השבועון מוסיף וממפה את הקשרים המשפחתיים בפרשה, ומזכיר כי גרושתו של שטראוס-קאהן, בריז'יט גיימט (שהייתה אז עדיין נשואה לו), הייתה חברתה הטובה של מנסורה, והסנדקית של בתה, בנון - שהייתה מצדה חברה טובה של אחת מבנותיו של שטראוס-קאהן, קמיל. לפי ה"ל'קספרס", מנסורה לא סיפרה לאיש על יחסיה עם שטראוס-קאהן, ורק לאחר שבתה סיפרה לה על ניסיון האונס, סיפרה על שני המקרים לגיימט, שפנתה לבעלה. הוא הודה בפניה אז, כך דווח, כי שכב עם האם, והוסיף גם כי "לא שלט בעצמו" למראה בתה. בעקבות זאת, נפגש עם מנסורה בבית קפה, והתנצל בפניה על תקיפת בתה - והעניין הושתק.

כעת, לפי הפרסום, אמרה מנסורה בחקירתה כי החליטה לספר את האמת, כדי לפוגג את תדמית "חובב הנשים והמפתה המיומן אך הבלתי-אלים" שהוצמדה לשטראוס-קאהן, לאחר שתיק האנוס התלוי נגדו בניו יורק התפוגג, ולהראות שהוא בהחלט מסוגל גם להתנהגות "בוטה ומגונה". שטראוס-קאהן, אגב, עדיין שוהה בניו יורק עם אשתו הנוכחית, אן סינקלר, שכן התיק נגדו טרם נסגר סופית.

בד בבד, אחרי שהפרשה כבר חיסלה פוליטית את המועמד המוביל של המפלגה הסוציאליסטית לקראת הבחירות לנשיאות בשנה הבאה, מתחיל להיווצר הרושם כי היא עומדת לעשות את אותו הדבר גם למי שירש אותו בהובלת הסקרים, פרנסואה הולנד - שצפוי להיחקר במשטרה בחשד שידע גם הוא על חשדות האונס נגד שטראוס-קאהן עוד ב-2003. החשד כלפי הולנד התעורר בעקבות דברים שאמר השבוע פרקליטה של בנון, לפיהם מנסורה סיפרה על ניסיון האונס להולנד, שהיה אז מזכ"ל המפלגה - אך הוא לא עשה דבר בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully