וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של בן דרור באזכרת ילדיה: "החיים אכזריים"

אריאל נוי

15.7.2011 / 0:02

לילך שם טוב, גרושתו של איתי בן דרור שרצח את שלושת ילדיו, אמרה במלאת שנה לרצח: "אין לי למי לקרוא ספרים בלילה, אין עם מי לצייר ציורים". היא מיררה בבכי וליטפה את שלוש המצבות

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד)

עשרות קרובי משפחה וחברים לקחו אתמול (חמישי) חלק באזכרה במלאת שנה לרצח שלושת הילדים אור, בן 5, רוני, בת 8 ועומר, בן 10 בידי אביהם, איתי בן דרור. גרושתו של בן דרור, לילך שם טוב, אמרה באזכרה: "אני אוהבת את כולכם, אמא לילך שלא תשכח ולא תסלח". היא מיררה בבכי על הקברים וליטפה כל מצבה במשך דקות ארוכות.

עוד על הרצח שזיעזע את המדינה

גרושתו של בן דרור: "אין הקלה עד שיקבל 3 מאסרי עולם"
איתי בן דרור הורשע ברצח שלושת ילדיו בדקירות


"אין לי למי לקרוא ספרים בלילה, אין לי עם מי להתכונן למבחנים, אין לי עם מי לצייר ציורים. כמה אכזרים החיים יכולים להיות". שם טוב סיפרה כי למזלה, ילדיה הקליטו עצמם במכשיר הטלפון הנייד שלה בטרם נרצחו. "אני רוצה לנשום אתכם בכל רגע. אתם חסרים לי בחיי, היה לי מזל שהקלטתם את קולכם בטלפון הנייד שלי ואני מקשיבה לזה מידי יום".

איתי בן דרור הודה והורשע ברצח שלושת ילדיו. טל אנגלנדר
"אמא לילך שלא תשכח ולא תסלח". בן דרור וילידו שנרצחו/טל אנגלנדר

ביום ראשון הורשע בן דרור ברצח שלושת, לאחר שהודה בתכנון רצח הילדים ובדקירתם ביולי 2010. פרקליטו של בן דרור, עו"ד ערן אלון מהסנגוריה הציבורית, טען כי כשבוע לפני הרצח, החליט מרשו ליטול את חיי ילדיו יחד עם חייו, "כדי לגאול אותם מייסורי העולם הזה" ולאפשר להם לחיות איתו חיי נצח. כמו כן טען עו"ד אלון כי בן דרור לא רצח את ילדיו מתוך רצון לנקום באשתו, לילך שם טוב. לדבריו, בן דרור רצח את ילדיו ביום הולדתה, מכיוון שהיו באותו יום ברשותו. הפרקליטות מתכוונת לבקש עונש של שלושה מאסרי עולם.

לילך שם טוב, בת זוגו לשעבר של בן דרור, התייחסה ביום ראשון להרשעה של בן זוגה לשעבר: "זה קשה. הוא אבא של הילדים אבל הוא סוף סוף הודה. זה מטלטל אבל לפחות מקדם את המשפט. עוד אין לנו תחושה של הקלה או של סגירת מעגל וגם לא תהיה לנו תחושה כזאת עד שהוא יקבל מאסר עולם. כולנו יודעים שהכול היה מוכן מראש. בשביל להתאבד לא צריך שני סכינים. כמו שהגננת של הילדים שלי אמרה, ' העולם הפסיד'. אני לא ארפה ולא אפסיק עד שהוא יקבל את העונש הכבד ביותר שאפשר".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

(עדכון ראשון: 19:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully