וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע רמז במשפט: אולמרט שיבש הליכי חקירה

גלעד גרוסמן

11.7.2011 / 16:49

אחרי שהתובע ציטט את עליזה אולמרט, שאמרה כי ניסתה להיזכר יחד עם בעלה בנוגע לטיסותיהם, עבר רה"מ לשעבר להתקפה: "לא יודע אם זה מקובל אצל התובע, אצלנו מדברים זה עם זה"

משפטו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נמשך היום (שני) בצל המתיחות בין התביעה לאולמרט. התובע, עו"ד אורי קורב, רמז היום כי אולמרט ביצע מעשים הקרובים לשיבוש הליכי חקירה כאשר שוחח עם בני משפחתו ומקורבים על נושאים הקשורים לחקירה. "אני יכול להעיד על דבר אחד בוודאות. לא קיבלתי מסמך של 32 עמודים עם שאלות ותשובות", השיב אולמרט, בהתייחסו למסמך שמסרה הפרקליטות לאחת העדות במשפט, ובו שאלות ותשובות המנחות אותה כיצד להעיד.

קורב שאל את אולמרט האם שוחח עם בני משפחתו של נושאים הקשורים לפרשת "ראשונטורס" לפני שהם נחקרו בעצמם, וציטט את דבריה של עליזה אולמרט, שאמרה כי ניסתה להיזכר יחד עם בעלה בנוגע לטיסותיהם. "אני לא יודע אם זה מקובל אצל התובע אבל אנחנו משפחה שמדברים זה עם זה. זה יהיה הדבר האנושי והטבעי ביותר שבן משפחה יתקשר כשהוא מוזמן לחקירת משטרה", השיב אולמרט. "אני לא חושב שהתביעה צריכה לחדור למערכת היחסים בין אב לילדיו או בין בעל לרעייתו. אני לא שיבשתי חקירה, אני לא מואשם בשיבוש חקירה והשאלות האלו הן בלתי נסבלות".

לאחר מכן שאל התובע האם זכורה לאולמרט שיחה שקיים עם מזכירת הליכוד בארה"ב, שרון צור, במאי 2008, בנוגע לטלנסקי. "כל הניסיון הזה, הבלתי הגון להשתמש בבני משפחתי בניסיון להדיח אותם, אני לא מקבל את הסגנון הזה. מדובר על בני משפחתי", השיב אולמרט.

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, אמר בתגובה כי "הפרקליטות מרגישה שהיא הולכת ומסתבכת במשפט ולכן היא עסוקה בלעשות ספינים תקשורתיים. כידוע לכל, היום יוסר צו איסור הפרסום בפרשה אחרת לגמרי שאינה קשורה לאולמרט ושבה מתבצעת חקירה על הטיית עדים ולכן זה לא מקרי שהפרקליטות בוחרת לפתוח את הדיון הבוקר ברמיזות הזויות לגבי שיחות של אולמרט עם עד כזה או אחר. מדובר בטענות מופרכות לחלוטין וחבל שזו דרכה של הפרקליטות".

עוד על משפט אולמרט:

אולמרט: "הדרמה סביב פרשת המעטפות נבנתה במכוון"
אולמרט מסתבך: "ייתכן והעברתי תרומה לאורי מסר"
אולמרט בעדותו: "פרשת מעטפות הכסף - פנטזיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully