וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תומכים של קדאפי ביקרו בישראל ופגשו את לבני"

פנחס וולף

11.7.2011 / 0:20

משלחת של 4 אנשי עסקים לובים המזוהים עם שליט לוב נפגשה עם פוליטיקאים בכירים בישראל. בערוץ 2 דווח כי בין השאר נפגשה המשלחת עם יו"ר האופוזיציה ומסרה לה קובץ של מדיה דיגיטלית

משלחת של אנשי עסקים מלוב, שתומכים בשליט המדינה מועמר קדאפי, ביקרה באחרונה בישראל ונפגשה עם יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני (קדימה) ועם ח"כ מאיר שטרית (קדימה).

בערוץ 2 דווח אמש (ראשון) כי הנציגים, ארבעה במספר, הם שליחים מטעמו של שליט לוב שהגיעו ארצה במטרה לשנות את תדמיתו בעיני הציבור בישראל. על פי הדיווח, הנציגים, שגם ערכו פגישה עם יוצאי לוב בנתניה, שהו בישראל במשך ארבעה ימים.

עוד דווח, כי הארבעה הגיעו לישראל באמצעות דרכון זר לאחר שקיבלו ויזות בשגרירות ישראל בפריז. עם נחיתתם בארץ, ביקשו לפגוש את לבני. הבקשה הגיעה ליו"ר האופוזיציה בדרך עקיפה ומהרגע שקיבלה את הפניה היא יידעה את גורמי הביטחון. על פי הדיווח, לאחר התייעצויות, נפגשה יו"ר האופוזיציה עם נציגי המשטר של קדאפי והם נתנו לה מדיה דיגיטלית, שהועברה לבדיקת גורמים ביטחוניים. ייתכן שבקשתם של הנציגים להיפגש דווקא עם לבני נובעת מדברים שאמרה בתחילת המהומות בלוב בגנותו של קדאפי, הנתון מזה זמן רב למחאות עממיות נגדו.

מלשכתה של לבני סירבו להתייחס לנושא. ח"כ שטרית אישר את עצם קיום הפגישה וממשרד החוץ בירושלים לא הגיבו לעצם הפגישה, אולם דובר המשרד, יגאל פלמור, אמר לוואלה! חדשות: "שלא יהיה ספק לרגע: ישראל אינה תומכת ולו באופן סמלי בקדאפי ובמשטרו. אנו מזדהים עם מאמציה של נאט"ו ומצפים שתומכי הדמוקרטיה בלוב יצליחו לגבור על משטרו הרצחני של הרודן מטריפולי".

עוד על מלחמת האזרחים בלוב:
קדאפי מאיים בנקמה: ”נשלח שהידים לאדמת אירופה”
המורדים בלוב: תודה על הנשק, נשמח לקבל עוד
צו מעצר נגד קדאפי בגין פשעים נגד האנושות

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

עדכון ראשון: 20:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully