וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בכנסת: 61 חתימות ח"כים למען שחרור שליט

פנחס וולף

3.7.2011 / 19:00

חברי השדולה למען החייל החטוף גלעד שליט ייפגשו עם בני משפחתו במטרה לקרוא לראש הממשלה נתניהו לשחרר את החייל באופן מידי, גם במחיר שחרור מאות אסירים "עם דם על הידיים"

חברי השדולה למען החייל החטוף, גלעד שליט, ייפגשו מחר (שני) בשעות הצהרים עם בני משפחת שליט וינסחו מכתב בו ידרשו, ככל הנראה, מראש הממשלה, בנימין נתניהו, לשחרר את שליט בכל מחיר. בכוונת חברי השדולה, שבראשה עומדים יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, ח"כ שאול מופז (קדימה), ח"כ איתן כבל (העבודה) וח"כ מירי רגב (ליכוד), להחתים לפחות 61 חברי כנסת, שיביעו תמיכה במכתב.

עוד בנושא גלעד שליט:
נעם שליט: אם נתניהו מפחד משחרור אסירים - שיתפטר
נעם שליט: ”מקווים שתמיכת הציבור תסייע לנו”
בכנסת מתנגדים לקמפיין השמאל הלאומי למען שליט

"אדוני ראש הממשלה, חמש שנים חלפו מאז נחטף החייל, גלעד שליט. חמש שנים מוחזק גלעד בשבי בעזה", כך לשון המכתב הצפוי להישלח לנתניהו, "אנו יודעים שאתה פועל ומנסה למצוא את הדרך לשחרורו, אך לנוכח מיצוי כל החלופות האפשריות להשגת שחרורו והזמן הרב שחלף, אנו מצהירים בזאת על תמיכתנו בעסקת שבויים, ובהחלפת גלעד מול רשימת האסירים המונחת לפניך".

"אנו מבינים את החשש מן ההשלכות האפשריות, אך אנו פונים אליך מתוך עוצמה מוסרית וחברתית ולמען שמירה על ערכינו, על כוחנו המוסרי, על מחויבותנו לחיילי צה"ל ובאמונה שלמה להגן על אזרחנו גם ביום שאחרי", ייכתב. "רגע ההכרעה הגיע. אנו מתחייבים לחזק את ידיך ולתמוך בהחלטה אמיצה זו, שתביא לשחרורו של החייל, גלעד שליט, הביתה. עמוד בהתחייבות, בצע את העסקה – בכוחך להשיבו לפני שיהיה מאוחר מדי".

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ, אמר לוואלה! חדשות בתגובה ליוזמה "רגשנות ופופוליזם עלולים להביא גם לחורבנה של מדינה. הסכמה להכניס בהכרח משפחות רבות בישראל למעגל השכול, גם היא באה מצד בעלי זכויות ביטחוניות בעברם (מופז ורגב), היא הרמת ידיים ולא הנהגה של אומה. בכל קרב יש מנהיגים שנשברים, אבל את העם ינהיגו אלו שלא כשלו בדרך ונחלשו".

אמש צעדו מאות בני אדם בקיסריה והפגינו מול ביתו של ראש הממשלה, בקריאה לשחרר באופן מיידי את גלעד שליט שנמצא כבר מעל חמש שנים בשבי החמאס. "אני אומר היום לראש הממשלה שלנו – אם אתה לא מסוגל לשחרר כמה אסירים ביטחוניים, ואם אתה מפחד משחרור אסירים – אז תתפטר", אמר אביו של גלעד, נעם שליט, והוסיף כי "כמו שעמי איילון אמר, המצב של הבן שלי מתחיל להיות דומה למקרה של רון ארד, ואסור שזה ייקרה".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully