וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמות: מדבדב כמעט דרס את הקהל

אחרי הריקוד המגושם, נשיא רוסיה שוב מפגין שלומיאליות: בעודו מזנק ממושב הנהג אל הקהל, המשיך הג'יפ שלו להידרדר, לאחר שכנראה הותיר אותו ב"דרייב". צפו בנסיונו ההיסטרי לעצור אותו

נשיא רוסיה, דמיטרי מדבדב, כנראה לקח את סיסמתו "קדימה, רוסיה!" צעד אחד רחוק מדי, כשגרם לרכב כביש-שטח של מרצדס להידרדר אל תוך קהל גדול שהמתין לו בעת ביקור בעיר קזאן בשבת האחרונה.

בסרטון חובבים המתעד את התקרית, שהועלה היום (רביעי) ליוטיוב, נראה רכב השרד השחור מגיע אל המקום בו המתין הקהל, ומיד עם עצירתו, מזנק החוצה מדבדב ממושב הנהג. אלא שמיד לאחר מכן - ייתכן משום שהנשיא השאיר את הגיר במצב נהיגה או שכח להרים את בלם היד - ממשיך הרכב להידרדר אל תוך הקהל.

הסצינה הופכת לקומית למדי, כשהנשיא המבובהל מבין מה קורה, ומנסה לתפוס את הרכב בידיו ולמנוע - ללא הצלחה יתרה - את המשך הידרדרותו. עד מהרה נזעקים המאבטחים לעזרתו, והמכונית נעצרת. עד כה, לא דווח על מישהו שנפגע בתקרית.

הסרטון זכה בינתיים כבר לעשרות אלפי צפיות, ובין המגיבים התעורר דיון בשאלה מה בדיוק קרה שם. "איזה טירון", כתב מגיב אחד, ואחר הוסיף: "במקום אקדחים, צריך לתת לשומרי הראש שלו בלוקים לעצירת הגלגלים". בקרמלין שומרים בינתיים על שתיקה בנושא.

מדבדב, שטרם הכריז אם בכוונתו להתמודד על כהונה שנייה בבחירות בשנה הבאה, נוהג לשמור בקנאות על פרטיותו, ואינו מספק מידע על חייו הפרטיים. עם זאת, זהו כבר סרטון היוטיוב המביך השני בו הוא מככב השנה, לאחר שבאפריל נפוץ סרטון בו הוא נראה רוקד בתנועות מגושמות לצלילי להיט פופ אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully