וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר או מבריק? דיאנה בת 50, על שער "ניוזוויק"

ביקורת חריפה מוטחת בעורכי השבועון האמריקאי המכובד, שבחרו השבוע להקדיש את תמונת השער להדמיה ממוחשבת של הנסיכה, כפי שהייתה נראית היום - ערב יום הולדתה ה-50

מה חשבו לעצמם עורכי "ניוזוויק"? זו השאלה ששואלים היום (רביעי) רבים מכלי התקשורת בארצות הברית, בעקבות כתבת השער של השבועון המכובד, העוסקת בשאלה מה היה קורה אם הנסיכה דיאנה הייתה היום בחיים, ערב יום הולדתה ה-50, שחל ב-1 ביולי. הכתבה מלווה בתמונת שער שכבר הוגדרה "מצמררת", "מזעזעת", "מגוחכת", "זולה" וגם "מבריקה" - בה נראית דיאנה, בעיבוד ממוחשב המשווה לה מראה של אשה בת 50, צועדת ברחוב לצד כלתה, הנסיכה הטרייה קייט.

שער השבועון "ניוזוויק" ועליו תמונת קייט מידלטון עם הדמיה ממוחשבת של הנסיכה דיאנה, כפי שהייתה נראית אם הייתה חיה היום, בגיל 50, 28 ביוני 2011. AP Photo/Newsweek, AP
מבריק או מצמרר? תשפטו בעצמכם/AP, AP Photo/Newsweek

המאמר הנלווה לתמונה נכתב על ידי טינה בראון, הביוגרפית של דיאנה ופרובוקטורית ידועה. בראון היא היום סגנית העורך הראשי של ניוזוויק, שהתאחד באחרונה עם הבלוג המקוון שהקימה, "דיילי ביסט". "איך הייתה דיאנה אם היא הייתה עמנו היום?", תוהה בראון, ומשיבה: "דבר אחד בטוח - היא עדיין הייתה נראית נהדר". הכתבה מכילה גם הדמיה נוספת של דיאנה, הנראית אוחזת אייפון בידה, וגם עמוד פייסבוק פיקטיבי של הנסיכה, כפי שבראון דמיינה שייראה.

בזה אחר זה, זעקו ביממה האחרונה כותרות אתרי החדשות והבלוגים בארה"ב ובבריטניה והתלוננו על הטעם הרע - אך בראון הודפת את הטענות, ומסבירה: "רצינו להחזיר את זכרה של דיאנה לחיים, באמצעות דימוי שוקק חיים שמתכתב עם הזמן ומשקף את המאמר שכתבתי".

עוד על הנסיכה דיאנה:
כל הפוקוס עליה: האם קייט תהיה דיאנה השנייה?
בעקבות אמא: וויליאם וקייט יגורו בבית של דיאנה
שמלות של הנסיכה דיאנה במכירה פומבית
מחזמר סאטירי על הנסיכה דיאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully